Garnier Почистващи продукти

by - август 03, 2017


Здравейте!
Днешният пост ще е посветен на два продукта на Garnier, които напоследък използвам редовно за почистването на лицето си.За мен са нови, не бях ги пробвала до момента.И двата са част от вечерната ми рутина, за това реших да ги включа в една обща публикация, в която да ви разкажа за впечатленията си.
Започвам с първия продукт, това е двуфазен дегримьор Garnier Eye Make up remover 2in1.Това е от този тип лосиони, които са на маслена основа и се състоят от 2 части.Преди употреба трябва да се разклати добре, за да се смесят по-мазната и по-течната част.Пише, че премахва и водоустойчив грим.Лично аз не очаквах да ми хареса толкова този продукт, особено като се има предвид, че дългогодишният ми любимец е двуфазният дегримьор на Loreal, който не заменях за нищо.Лосионът на Garnier се справя по подобен начин, почиства бързо грима на очите, справя се добре и с лицето.Не е толкова мазен като този на Loreal, една идея по-лек е.Също бих казала, че ми харесва повече от този на Nivea, с подобната двуфазна формула.Цената му е около 6-7лв., което освен всичко го прави и доста бюджетен продукт.Бих го препоръчала като по-евтина алтернатива на дегримьора от Loreal, който е около 10лв.


По принцип аз съм със смесена към мазна кожа и този лосион на Garnier ми понася добре, въпреки моите опасения.За мен такъв тип продукти са най-силни в почистването на грим, за това предпочитам да ги използвам.Един вид са ми "must have".Особено ако носите по-силен грим, този тип продукти на базата на масла са идеални за бързото и ефективното му премахване.Някои дълготрайни, водоустойчиви червила пък е направо невъзможно да се изчистят без помощта на такъв лосион.
Мицеларната вода от своя страна също има прекрасни свойства.Тя почиства добре кожата, също така се справя и с не много силен очен грим.Наскоро Garnier пуснаха "travel size" размер опаковка на мицеларната си вода за чувствителна кожа. Става въпрос за Garnier Micellar Cleansing Water, Sensitive Skin, която е другият герой на днешната публикация.До сега винаги се колебаех дали да си я взема, понеже оригиналната ѝ опаковка е доста голяма, а аз вече си имам фаворити от медицинската козметика.Когато видях този мини формат на мицеларната вода и ниската цена от 3лв., веднага реших да я пробвам.Мога да кажа, че останах доволна от водата.
На първо място, тя се разбира добре с кожата ми, а това е най-важният критерий за мен.Не дразни очите ми, може би усещам нещо минимално при почистване, но не е сериозно или смущаващо.Аз разчитам на нея най-вече за кожата на лицето си.Първата стъпка ми е двуфазният лосион, с който почиствам очите.След това преминавам на тази вода и премахвам с нея всички остатъци от грим по лицето.И двата продукта имат съвсем лек, почти незабележим аромат, като този на мицеларната вода се усеща леко химично, не е парфюмен.Но отново искам да наблегна, че миризмата е слаба.След водата на Garnier кожата ми изглежда почистена, също така доста гладка и мека.


В заключение ще кажа, че харесвам и двата продукта.Бюджетни са, не дразнят кожата и си вършат добре работата.Все пак си имам фаворит, с една идея по-любим ми е двуфазният лосион на Garnier, определено е приятна изненада за мен.Най-вече заради немазната формула и доброто почистване.Количеството и на двата продукта е по 125мл.
А вие какво мислите за мицеларните води на марката, ще се радвам да споделите! :)))


Поздрави и усмивки!
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...