Парфюм Avon Viva La Vita

by - март 25, 2017

Здравейте, момичета!
След известно отсъствие в блога, ето че пак се завръщам с пост за новия парфюм на Avon Viva La Vita.Вече доста блогъри писаха за него и аз с нетърпение чаках за да ви споделя своите впечатления!В брошурата се предлагаше на много изгодна оферта, в комплект с още два продукта, лосион за тяло и гланц за устни.И за тях ще ви разкажа по-надолу.


Започвам с аромата, той е вдъхновен от италианския начин на живот и радостта от живота, посланието на марката е да се наслаждаваме на малките радости, мигове и емоции...☺
Според описанието парфюмът спада към плодово-флоралната категория.
Върхови нотки: мандарина, ябълка, розов грейпфрут 
Сърцеви нотки: мимоза, магнолия, росна роза  
Базисни нотки: сандалово дърво, кашмирена дървесина, ванилия

На мен лично този парфюм ми напомня за пролет, свежест и лекота.Мирише ми предимно на цветя и цитрус.Много ми напомня на Avon Femme, който беше друг подобен техен аромат, пуснат пак по повод  8-ми март и пролетта!Струва ми се, че ароматът не е толкова сложна композиция, подобен имам на Dior, Miss Dior Blooming Bouqet, само че в него се усещат различни миризми и нотки, които с времето се развиват.
Трайността Viva La Vita е добра, запазва се, стига да не сте твърде пестеливи с него.Особено на дреха мисля, че остава най-дълго.Опаковката му е симпатична и малка.Капачката се затваря плътно.Изобщо като дизайн и цветове всичко ми харесва, много свежо и женствено.
Количеството на парфюма е 50мл.
Кремът за тяло Viva La Vita също ми допада, опаковката на допир се усеща матова.Нежно розова е и много симпатична.Ароматът е точно като парфюма, нанесен на кожата обаче миризмата не е толкова силна, повече като лосион отколкото като парфюмен крем...Самият продукт е лесен за разнасяне, усеща се хидратация и свежест.Не е твърде плътен като консистенция.
Гланцът за устни от комплекта е от серията Avon True Colour, аз избрах да е в цвят Iced Pink.Прозрачен розов нюанс, в състава си има миниатюрни златисти частици.Нанесен на устните има силен блясък, не е лепкав.Единствено ароматът му не е кой знае какво, доста стандартен, мирише като на типичен гланц за устни и повече няма какво да се каже.

Цената на целия комплект беше около 26лв.Парфюмът се предлага и самостоятелно в различните брошури, в момента е намален на 22.90лв. от стандартната цена 34.99лв.
В заключение ще кажа, че ароматът Viva La Vita е идеален за пролетта, аз го ползвам като ежедневен парфюм и съм доволна, бих го препоръчала на всеки, който търси нещо по-свежо и носещо настроение!
***
Поздрави и усмивки!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...