Sleek Face Contour Kit

by - март 25, 2017


Здравейте, момичета!
В този пост ще ви покажа един доста полезен 2в1 продукт, който използвам още от миналия месец Февруари.Става въпрос за Sleek Face Contour Kit, контуриращо дуо, което се състои от пресована пудра и хайлайтър.Цветът, който имам е Light или в превод светъл.


Започвам първо с опаковката, тя се състои от картонена кутийка, в която се намира самата пудра.Също така вътре има листче с упътване и информация за продуктите.Опаковката като цяло е здрава и стабилна, затваря се плътно.Дизайнът е изчистен и стилен.Харесва ми, че има огледалце, което е доста удобно.


Контуриращата пудра е в много хубав подтон - матово, студено кафяво, идеално за създаване на сянка, която стои естествено и не оранжавее.Пигментацията е доста силна, подобна има само пудрата от другата ми палитра на Revolution, за която скоро ще пиша също отделен пост.На лицето се прелива добре, наслоява се бързо и лесно.Пудрата е пресована идеално, не се разпрашава прекалено.Може би минимално, но това зависи и от мекотата на четката ви.


Хайлайтърът е в цвят шампанско.Нещо като златисто, но по-деликатно.Малко по-прашлив е от пудрата, при мен не се проявява силно при първоначално нанасяне и трябва да повтарям.Струва ми се че, не е толкова наситен, колкото съм чела в интернет пространството, може би това зависи и от основата.Като цяло имам и по-любими хайлайтъри от този.Цветът му е прекрасен, но ми се искаше  да не нанасям толкова много продукт.Въпреки това за ежедневието си го ползвам с удоволствие.



На снимките можете да видите пигментацията, това е само с едно взимане от продукта, не съм повтаряла за да се покаже наситеността.Много е удобно, че двата продукта са заедно в една малка, компактна палитра.Трайността е идеална при мен, пудрата остава на място до края на деня.Хайлайтърът не е толкова издръжлив, но все пак не е и от тези, които стоят за само за час на лицето.Това разбира се пак е индивидуално и зависи от основата, която сте поставили, както и от типа кожа.
Продуктите на Sleek вече могат да се намерят online и у нас.Моята палитра е донесена от чужбина, където цените в евро ми се струват малко по-изгодни.Общо мога да кажа, че покупката си заслужава, бих препоръчала на всеки да изпробва контуриращото дуо. :)))



***
Поздрави и усмивки! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...