Salerm Straightening Спрей за изправяне на косата

by - март 26, 2017


Здравейте, момичета!
Днешният пост ще бъде ревю на един продукт за коса, който ползвам от известно време, става въпрос за Salerm Straightening Spray.Това е термозащитен спрей, който изправя косата и едновременно я защитава от топлите вълни на сешоара.
Използва се най-вече на мокра коса след като сте я измили.Oт моя личен опит прави косата лесна за разресване и я разплита добре.На суха коса може да се нанася преди термична обработка с преса например.Освен че предпазва, той дава също лека хидратация и помага на заплетените краища.


Опаковката на спрея е много свежа и интересна.Помпичката е удобна и разпръсква добре продукта.Има опция за заключване, което предотвратява разливането по време на път.

Най-общо ефектът след него е мека, гладка, права и разплетена коса.Определено спомага изправянето на косата.Аз лично ползвам четка и сешоар, също обичам накрая да минавам набързо и с преса за по-хубав резултат.
Едно от нещата, които харесвам най-много в този спрей е приятния и свеж аромат, който остава по косата.❤ Ухае на нещо плодово, малина, ягода или подобно.
Консистенцията му е доста лека и водниста, така че по никакъв начин не утежнява косата, нито я омазнява допълнително.




Количество на спрея е 250мл.Аз съм го срещала само във фризьорските салони, моят също е закупен от там.Цената му е около 15-16лв.Помня, че като го видях за пръв път, свежата му опаковка привлече погледа ми моментално.Като цяло е един много сполучлив продукт.
Аз често прибягвам до подобни спрейове, понеже косата ми е дълга, изсветлена и се заплита лесно.Обичам също така след баня косата да ухае на приятно и то за по-дълго време.Ето защо определено бих препоръчала на всеки да го пробва!Знам че в доста салони не само го продават, но и работят с него.☺


***
Поздрави и усмивки!
До скоро в блога!
:)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...