Catirce CAMUOFLAGE Коректори

by - февруари 06, 2017

Здравейте,дами!
Днес реших да направя кратко ревю на два коректора от марката Catrice, единият от тях харесвам много, другият обаче не толкова.Става въпрос за известните CAMOUFLAGE Cream и Liquid CAMOUFLAGE.Знам, че има доста ревюта и мнения за тях в интернет, но все пак ще ви разкажа какъв е и моят опит с тях.☺

Започвам първо с Catrice CAMOUFLAGE Cream в цвят 010Ivory.За тези от вас,които се чудят, това е крем-коректор с пълно покритие.Като формула е доста по-твърд и гъст, както може да се види и от снимките.Върши идеална работа за прикриване на белези, несъвършенства и петна по кожата.За зоната под очите е твърде сух и не е подходящ да се нанася там.Цветът е най-светлият в гамата, въпреки това на мен ми пасва идеално, като се има предвид, че не съм с толкова бяла кожа.
Коректорът няма аромат.Лесно се работи с него, най-вече с пръсти, с четка не се мъчете, няма смисъл :D.Аз го ползвам точно за да прикрия локално и на места.
С него съм от доста време, определено е икономичен продукт, въпреки че 3гр. може да ви се стори малко на пръв поглед.Обикновено аз го нанасям под фондьотена, понякога повтарям и след него.Като трайност се справя добре, зависи с какви продукти ще го съчетаете.Ако се фиксирате всичко с пудра, то коректорът ще ви издържи непокътнат значително по-дълго.
Цената му е около 6лв..На мен ми е любимец, често ми помага в ежедневието, с две думи харесвам го!


Следва коректорът Liquid CAMOUFLAGE в цвят 010 Porcellain.Него си го взех сравнително скоро.Изглежда съм се подвела по номера, горният коректор също е 010, но ми пасва идеално, този за съжаление не съм го улучила като нюанс.Ултра светъл ми е, мисля че и на снимките се вижда разликата между двата.
Нюансът му е буквално порцеланов.Както споменах моята кожа е светла, но не е чак толкова бяла.:D Освен това не съм забелязала, че подтонът му е по-скоро розов, а кожата ми е със жълтеникав.Нанесен под очите стои буквално като бели петна.Консистенцията му е много плътна и покривна, така че ефектът е сериозен. :D
При това положение бих го смесила с друг по-тъмен продукт, но тук идва и другата ми забележка към коректора...Ароматът му е супер силен и не особено приятен, напомня ми на такъв от боя за коса, а аз рядко съм претенциозна към аромати в подобни продукти.Не, нямам предвид амоняк :D, a онзи аромат, който слагат в боята за да мирише по-хубаво.Когато се опитам да се контурирам с коректора започва да се усеща още по-силно, най-вече когато го нанеса в зоната около носа и устата.Имам чувството, че докато не го махна от лицето си той ще продължава да мирише :D
Всички тези преживявания някак ме отказаха да го ползвам, бих дала шанс на по-подходящ за мен нюанс, но заради аромата май се отказах напълно.:D Просто това не е моя коректор за момента.Иначе чета предимно добри отзиви за него, цената му беше около 7-8лв.

Обобщено, от двата - първият коректор ми е любимец, формулата е много добро попадение, бих го препоръчала на тези от вас, които искат да прикрият несъвършенства.Вторият течен CAMOUFLAGE би прикрил добре кръгове под очите, покривността му е голяма както казах, стига да си улучите верния цвят и да не ви пречи силния аромат.Съветвам ви да проверите старателно тестерите в магазина.:))
Поздрави и усмивки!
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...