Haul January/Нови продукти Януари 2017

by - февруари 03, 2017

Здравейте, момичета!
Ето, че е ред на поста с нови придобивки, които имах възможността да изпробвам през изминалия месец Януари!Реших, че ще е доста по-полезно да го пусна тогава, когато съм тествала продуктите.Така мога да ви дам реално някакви впечатления от тях, а не просто да изброя месечен лист с покупки :)
Започвам с маската за коса Ziaja Goat's Milk с козе мляко.Накратко-харесвам я и редовно я ползвам в момента.Като се има предвид съотношението на качество и цена, определено я препоръчвам.Поста за нея подробно можете да разгледате ето ТУК

До нея е пудрата на Avon MagiX HD Finish Powder.Тя е безцветна и е подходяща за фиксиране на грима.Харесва ми, лека е и матира лицето.Не е прекалено изсушаваща или "брашняна".Абсорбира се напълно и не оставя бели следи по лицето.Интересно ми е през лятото как ще се държи, за сега гримът с нея става една идея по-траен.Все пак е зима и не си слагам твърде много, понеже кожата ми на места е суха от студа.Цената и е около 10-12лв. за 9гр. продукт.

Следва Avon Beauty Sponge, козметична гъбка за грим, подобна на известния Beauty Blender.Харесва ми как работи мокра и суха, според мен не е "Must have", но върши работа.Поста за нея вижте ето ТУК

До нея е матовото течно червило на Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss.Меко, кремообразно, с формула, подобна на мус.Подробно ревю с мнението ми и суочове, вижте ето ТУК

Следва Ревитализираща луксозна маска за лице с черен хайвер от серията на Avon Planet Spa.Маската е пилинг, тип "отлепваща".Възобновява и релаксира.Цената и е около 5лв. според офертата в брошурата.Самият продукт има в състава си блестящи частици, което ме изненада, доста нестандартно решение.След нея кожата се усеща по-мека, почистена и освежена.Не е wow ефект, но е приятна.

Шампоанът е Elseve Extraordinary Oil Подхранващ шампоан за суха коса.Харесвам го доста, не пресушава косата, измива добре и не омазнява.Моята коса в момента е суха, може би и сезона оказва допълнително влияние за това.С този шампоан не ми се заплита толкова, ароматът му е много приятен, консистенцията също.Озарява леко светлите участъци на косата.Съдържанието му включва масло от лотос, лайка, масло от таитянска гардения, масло от слънчоглед, розово масло, ленено масло.

Четките за грим са комплект от 7бр., поръчах ги от китайския сайт Аliexpress.Направени са като реплика на известните и не особено бюджетни четки на Real Techniques Bold Metals Collection.На кратко ще кажа, че са доста меки, някои твърде много.Но пък са красиви и радват окото, цената им беше доста ниска, около 5$. Съвсем скоро ще има самостоятелен пост с повече снимки и информация за тях.☺
***
Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...