Четки за грим от Aliexpress: Real Techniques Bold Metals Collection

by - февруари 04, 2017

Здравейте, момичета!
Днешният пост в блога ще бъде посветен на ето тези сладурски четки, които поръчах от китайския сайт Аliexpress наскоро.☺ Те са копие или реплика на известните напоследък четки на Real Techniques Bold Metals Collection, които са доста по-скъпи в сравнение с тези от редовната колекция на марката.Аз ги видях случайно и ми харесаха като визия, бяха евтини освен всичко и реших да си ги поръчам.По принцип нямам навика да пазарувам от подобни сайтове, но този път любопитството ми надделя :D.
Доставката им отне около месец и половина.Цената, на която ги взех беше около 5$ за комплект от 7бр. четки.
Всички четки в комплекта са от изкуствен косъм.Материалът, от който са направени е по-скоро пластмаса, доста са леки.Косъмчетата им са много меки, като на някои отделни четки дори прекалено.Това според мен прави по-трудно загребването на продукт на първо място и на второ, самото му поставяне на лицето.Иначе се мият лесно, не падат косми от тях, за сега изглеждат здраво залепени, но ще видим с времето как ще е.
Ще ви обясня съвсем накратко, коя четка за какво я използвам лично аз.Започвам в тази последователност, в която са снимани тук:
Първата четка е най-голяма и обемна, тя е за пудра и е в златист цвят.Тя е най-меката четка от всички в комплекта.На мен лично косъмчетата ѝ ми изглеждат твърде изкуствени като материя.Все пак  я ползвам когато искам да нанеса малко количество безцветна пудра на цялото лице.Също за по-пигментни продукти се справя много добре!Иначе като визия е симпатична, изглежда като оригинала.:)
Втората четка е плоска, но отгоре заострена като триъгълник.Тя също е златиста и се води четка за фондьотен.Косъмчетата ѝ са може би най-твърди от всички останали четки, което е правилно по принцип.Въпреки това...отново е доста по-мека от стандартните ми плоски четки за фондьотен :D Аз я използвам предимно за да прелея коректорa в зоната под очите, справя се  с тази задача, формата ѝ пасва добре за там.Приятна е на допир.
Третата четка е в цвят розово злато.Тя е във формата на типична четка за създаване на по-прецизен контур.Косъмчетата също са меки, но много гъсто и близко разположени.Аз я ползвам точно за създаване на линия на контур под скулите.Харесва ми.
Четвъртата четка е в същият цвят, тя е за руж.Нанася добре продукта точно където трябва.Аз я ползвам и за хайлайтър, когато искам да нанеса по-голямо количество от него над скулите.Мога да кажа, че това е любимата ми четка от комплекта, заедно с предишната за контур.
Петата четка е в сребърен цвят, за сега я ползвам за да нанеса по-прецизно хайлайтър на точно определени места по лицето.Тя нанася по-концентрирано продукта.
Шестата и предпоследна четка е за очи.На мен лично ми идва твърде мека и не загребва добре от продукта.Нея ползвам най-рядко, открих че се справя добре с някои единични сенки на Essence, който са много прашливи и ми е трудно да нанасям.С другите ми сенки не се справя, взима трудно продукт и не нанася почти нищо на окото.
Седмата и последна четка също е за очи.Аз я ползвам на долната линия на окото, за да нанеса сенки, както и за запълване на вежди.Справя се добре.

Пропуснах да кажа, че при миене не пада боя от тях.Също така в началото имаха леко доловима миризма на изкуствено, която изчезна с измиването им.
Като цяло си ги харесвам, най-вече ми допада външния им вид.Все пак за цената си няма как да се иска кой знае какво качество.Целият комплект струва може би колкото една четка.:D.Повечето вършат работата, други не толкова.Въпреки това мисля, че си заслужава да се пробват.:)

Поздрави и усмивки!
Dreamgirl
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...