Haul/Нови продукти

by - октомври 01, 2016

 
Здравейте!
В този пост ще ви покажа някои нови придобивки, които ползвам от скоро.Част от тях харесвам много и ще си ги взема отново.Напоследък се ограничавам с по-необходими неща или поне се опитвам... Имам доста козметика, която не мога да смогна да я използвам до край, а не обичам и да изхвърлям неизразходвани продукти :D Затова реших да си наложа мярка, за сега успявам да я спазя, но ще видим до кога :D
Първо започвам с Шампоан Elvital с 6 масла за суха коса.Не е купуван от България, тук се продава като Elseve Extraordinary Oil.Не съм ползвала нашия вариант за да кажа дали е същия, но смятам скоро да го направя.Много харесах този шампоан, ароматът е страхотен, разплита нежно косата, измива добре, подхранва.Действително е подходящ за суха и изтощена коса, моята е подобен случай.Надявам се и Бг версията му да е толкова добра, моля пишете ми в коментарите ако сте го пробвали :)
Отгоре са Лосион за тяло и душ гел Yves Rocher Raspberry Peppermint.Миришат приятно на малина и мента, харесвам ги и мисля да пробвам други аромати.Подробен пост за тях ето ТУК
KIKO 3D Light & Glow Highlighter, 02Challenge Peach. С този стик трудно се разбираме все още.Разделен е на 3 сектора с цвят, когато го използвам се получава трицветна лента на кожата.Трябва да я блендвам, накрая ефектът е нюанс в розово-прасковената гама.Дава повече цвят отколкото хайлайт, което мен не ме задоволява.За сега го ползвам като основа и горе слагам малко прахообразен хайлайтър.Иначе опаковката е сладка.
Astor Big and Beautiful Butterfly Look спирала за големи, обемни и извити мигли.Харесвам ми, ползвала съм подобна за наситено черни мигли.Дава добър обем, не огромен, но задоволителен.Удължава леко.Четката ѝ е много извита, консистенцията е като мус.Създадена е специално за да не утежнява миглите, наистина е лека като усещане.Харесва ми, че не се рони и издържа цял ден.Ефектът не е wow, но е удобна за употреба, перфектна за през деня.Рекламно лице на серията е Хайди Клум
Дезодорант Dove Powder Soft, съдържа 1/4 овлажняващ крем и бисерна слюда - минерал, който придава блясък на кожата.Дезодорантите на Dove са ми любимци от доста време, защитата им е добра, може би най-добрата, която аз лично съм ползвала.Ароматът е страхотен, нежен и дамски.Определено ми е фаворит измежду всички останали на Dove, за които съм писала в блога.
Накрая ще вмъкна и тези продукти, които скоро си поръчах и тествах, на моята коса не паснаха добре, това е системата за растеж на косата By KB Hair grow up system.Мнението ми за тях можете да прочетете в поста ТУК. С две думи, усещам цялостно покритие на косата с нещо като слой, косъмът има блясък и е прав.Шампоанът не ми допадна...Маската ми идва твърде тежка, не дава хидратация или подхранване, по скоро само изправяне и блясък.Леко странен ми е ефектът.
***

Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...