Salerm балсам/маска

by - октомври 17, 2016


Здравейте, дами!
В този пост накратко ще ви запозная с един много любим за мен продукт в момента, това е Salerm 21 маска и балсам в едно с копринени протеини.Според описанието е предназначен за увеличаване подвижността и хидратацията на суха и стресирана коса.Определено мога да го потвърдя, пасна ми идеално.Моята коса е с голяма нужда от хидратация.И друг път съм споменавала, но поради изсветляването, косъмът ми е станал доста сух.
По мое мнение наистина е качествен продукт, косата след него става супер жива, много обемна, мека и хидратирана.Не омазнява излишно.Поради това бих казала, че е по-скоро балсам, отколкото маска.Kато действие определено се припокрива повече с балсам.Подходящ е за боядисани коси.При мен от някои маски и балсами се наблюдава отмиване и потъмняване на цвета, а с този балсам не е така, оттенъка става свеж и блестящ.


Между другото на опаковката е споменато, че продуктът може да се използва и след баня, на вече измита коса.Аз съм го пробвала и така, определено действа добре, получава се нещо като крем против заплитане на косата.



Количеството продукт е стандартно, 250мл.Като цяло е икономичен, понеже консистенцията му е кремообразна, но доста гъста.Аз съм с дълга коса, ползвам го почти на всяко миене, вече от доста време, а още не съм го преполовила.Понякога редувам и с други неща, като подхранваща маска за коса.
Ароматът му е специфичен, не е точно парфюмен.По скоро лееко химичен, но нищо смущаващо. мирише си типично на продукт от фризьорски салон. :D Като се има предвид колко хубаво ми действа, това определено не ме смущава у него.


Продуктите на Salerm Cosmetics се предлагат във фризьорските салони, аз съвсем скоро мисля да изпробвам и нещо друго, подходящо за косата ми.А кой е вашият любим продукт за коса, пробвали ли сте нещо на Salerm, ще се радвам да ми пишете в коментарите!

***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...