Empties/Празни опаковки/

by - октомври 17, 2016

Здравейте!
Днешният пост ще бъде на тема празни опаковки.Подбрах тези, които сметнах, че ще ви бъдат по-инересни!

Започвам с Batiste Original, сух шампоан.За мен е най-добрият, който съм ползвала до момента.Допада ми всичко в него.Като цяло гледам да използвам по-рядко такъв тип продукти напоследък, мисля че не са особено полезни за скалпа.Вече прибягвам при по-спешни случаи към тях.Иначе този е в голяма опаковка, доста популярен в блог пространството, радвам се, че вече може да се намери и у нас.
ALFAPARF Milano Absolute Oil 100мл.Подхранващо олио за всеки тип коса с масло от индийска смокиня, без парабени, консерванти, оцветители и алергени.Прекрасен продукт,супер доволна бях от него.Не успях да го изхабя навреме и му мина срока, имам го от доста време.Като консистенция олиото е гъсто, има страхотен аромат на смокиня, подхранва силно.Прави косата блестяща, но не омазнява.Може да се слага по повече.Опаковката му е стъклена, няма помпичка.Определено бих си взела отново от него.Едно от най-добрите, които съм ползвала.<3
BB крем Garnier за мазна/комбинирана кожа, в цвят Medium.Харесвах го за ежедневно ползване, хидратира добре кожата, като трайност има какво да се желае, също трябва да се нанася прецизно, за да не стане на петна.Хубав аромат, лека формула, харесваше ми тена, който придаваше на лицето ми.Като за BB крем е добър според мен, тествала съм други доста по-несполучливи.
Eveline Sun Care балсам за след слънце.Взех го заради хубавия състав, който включва D пантенол,алантоин,хиалуронова киселина.Успокоява и охлажда кожата.Ползвах го известно време и след летните месеци.Хидратира силно, хубав аромат, с две думи добър продукт.Подходящ е след солариум.
Umbrella лак за нокти.Известно време бях фен на марката.Добра издръжливост, плътен цвят.Пише, че са произведени в България.Цветът ми е от любимите лилави нюанси.Помня, че беше на доста ниска цена.
Парфюм Avon Femme - свеж, лек и приятен.Средна трайност.Мирише на цветя най-вече,има и леко плодови нотки.Приятен беше, за ежедневието ми допадаше доста.
AROMA Intime интимен лосион с екстракт от лайка и смрадлика, D-пантенол и млечна киселина.Добър продукт, мисля да си взимам от него за сега, сполучлив е като състав, цена и действие.Свеж и приятен за употреба, измива добре.Много съм доволна.

***
Поздрави и усмивки!
Dreamgirl



You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...