By KB Hair grow up system /Шампоан и маска/

by - септември 28, 2016

Здравейте, дами!
В този пост искам да ви споделя моите впечатления от тези продукти, които напоследък нашумяха във Facebook и Instagram.Става въпрос за системата за растеж на косата By KB Hair grow up system- 1шампоан & 2маска.Цената им е 27лв. + доставката излизат малко над 30лв.,използват се заедно.Количеството им е по 300мл. всеки. Продуктите са закупени лично от мен,мнението ми е напълно искрено, както винаги е било.
Според описанието продуктите предизвикват бърз растеж на косата( до 4см.), укрепват косъма, намаляват косопада, подходящи са за чувствителен скалп, за обем и гъстота.Има още много, можете да прочетете на снимките долу, също е даден и съставът.Без парабени, тежки метали и други вредни вещества.
Прочетох в страницата им доста изказвания на доволни клиенти, обобщено повечето хора казваха, че косата им е супер мека, блестяща не се заплита, има обем, ароматът е стахотен и т.н.

 Аз лично не видях върху себе си чак толкова уникален ефект от продуктите, искам да уточня, че това е строго индивидуално усещане, всеки има различен типаж коса, кожа и организъм.Моята коса е дълга, сравнително плътна, изрусявана, в момента имам и косопад.Най-вече последното беше причина да ги поръчам, исках да видя дали ще ми помогнат в борбата с този проблем.

Шампоанът (1) има леко розов цвят, нанесен на косата не пени изобщо.Трудно ми беше да определя къде и дали се е разнесъл, затова ми се наложи да слагам отгоре, долу, отстрани и.... навсякъде по отделно.Някак си не се усеща къде е почистена косата, може би съм изхабила доста продукт заради това.( Между другото беше споменато във Fb, а и при поръчката ми казаха, че продуктите са икономични, но според мен това не е така)
Маската (2) според описанието може да се нанася по цялата дължина, понеже не омазнява косата.Това мога да потвърдя, че е така.При нанасянето се усеща мекота, но не подхранване като типичните маски.Забелязах, че косата се изправя и се покрива от нещо като слой, които леко лепне, усетих го в банята при допир с кожата.Общо взето наистина косата не се заплита толкова когато се мие с продуктите, според мен това се дължи на пълната липса на пяна.
След като ги изпробвах мога да кажа, че косата става права, пригладена и подредена.Блясъкът не е чак това, което очаквах, може би заради отзивите и коментарите на други клиенти във Fb, a и моята коса не страда от липсата на такъв.Ароматът е обикновен, нищо особено не ми се стори.Обемът доста ми спадна.(Ако някой иска да види "преди и след" снимки, мога да кача във Facebook страничката на блога).
По принцип не харесвам продукти за коса, които се водят био, без парабени, пречистени и т.н.До сега не съм срещала някой, които да ми направи косата хубава и мека, това важи и за някои професионални шампоани.Лично на мен ми пресушават косъма, правят го чуплив, твърд... изобщо все неприятни ефекти.
Относно косопада, след употребата на продуктите усетих съвсем леко засилване.Скалпът някак го чувствах по-сух и едновременно не добре измит.Косъмът също по-сух, макар и прав и подреден и лъскав.В резултат от това ми се показаха цъфналите връхчета.По принцип ползвам хидратиращ балсам, който се справя добре с тях, но след тези продукти нямаше подобен ефект на хидратация.Растежът, който обещават, не е търсен ефект за мен, мисля, че е по-важно косата да е здрава, да не пада и да се усеща мека и приятна.



Като цяло не ми допадна толкова действието на продуктите, колебая се дали да продължа да ги ползвам, понеже не ги усещам особено подходящи за мен.Може би от многото похвали във Facebook имах доста завишени очаквания.Предполагам, че на някой с небоядисана или не толкова третирана коса биха паснали по-добре.Аз лично предпочитам по-дълбоко подхранващи и хидратиращи продукти.Не искам да бъда крайна в мнението си, всеки е различен и търси различна грижа за косата си.
Кои са вашите любими продукти за коса?Ще се радвам да споделите :)))
***
Поздрави и усмивки!
Dreamgirl


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...