ELSEVE EXTRAORDINARY OIL Маска за суха коса

by - октомври 17, 2016

Здравейте, момичета!
Днес съм на вълна "грижа за косата", искам да ви запозная с тази маска на Elseve Extraordinary Oil.Реших да ѝ отделя пост, за да ви разкажа малко по-подробно за впечатленията си от нея.Знаете казвала съм не веднъж, че моята коса е по-суха, изсветлявана и дълга.Искам да наблегна на това, понеже според мен маската е подходяща именно за такива коси.
Накратко според описанието тя е за суха коса, подхранваща, с екстракт от 6 масла.От серията съм ползвала шампоана и олиото за коса.Както се вижда на снимката долу, консистенцията ѝ е по-скоро гъста.Има много приятен аромат, както и останалите продукти от серията.
На мен лично ми допада, малко по-тежка е общо казано, но това е типично за доста от продуктите, които обещават подхранване на косъма.Все пак има сериозен брой масла в състава си.Ето защо бих я препоръчала на тези от вас, които имат дълга, непокорна и изтощена коса.За по-тънки и къси коси, мисля че ще дойде силна.
След нея косата става права, подхранена и подредена.Леко отнема от обема, но за такъв тип продукт от опит знам, че е нормално.По принцип не слагам твърде голямо количество, наблягам на дължините, понеже при изрусена коса като моята се наблюдава потъмняване на цвета(отново поради наличието на някои масла).Въпреки това ме задоволява като ефект, особено в дните, когато косата ми е по-суха и заплетена.
В предишен пост бях споменала и шампоана от серията, той ми стана любимец.Мирише също толкова хубаво, много е богат, подхранващ, идеален за сухи коси.Харесвам го дори повече от маската.
В заключение бих казала, че това е един добър продукт, подходящ за дълги, заплетени и сухи коси, които имат нужда от укротяване.Дори и в този случай препоръчвам да се ползва умерено и по възможност да се нанася само по дължините.Не съм пробвала балсама от серията Extraordinary Oil,ако имате впечатления от него може да ми пишете долу в коментарите! :))


***
Поздрави и до скоро в блога!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...