Max Factor LIPFINITY Дълготрайно червило / Lady in Red Pt.2 /

by - септември 09, 2014

Здравейте, момичета!
Най - после дойде ред да ви представя ревюто на моя фаворит сред дълготрайните червила до момента - Max Factor Lipfinity 142 .Аз съм фен на такъв тип продукти, след нанасяне не се налага да подновявам цвета през деня, което е много удобно за мен.От миналия месец насам съм на коралово- червена "вълна", харесва ми нежното и модерно излъчване на този нюанс.Ако искате да видите с кой лак за нокти обичам да го съчетавам за максимален ефект, можете да го направите ето тук: Manhattan Lotus Effect CORAL CLUBBEAT.

Червилото, подобно на другите трайни такива се състои от две части - течен, цветен глос и безцветен балсам.Последният се нанася по желание за омекотяване на устните, хидратация и блясък.Не забравяйте, че трябва да изчакате приблизително 1 минута преди да поставите балсама отгоре.
Защо това е любимото ми дълготрайно червило и мой фаворит до момента:
  • цветът е наситен и покривен
  • издържа буквално през целия ден
  • когато хапвам или пия с него се трие съвсем минимално количество, почти незабележимо и то при по стабилно хранене :Д
  • не се усеща върху устните, не чувствам дърпане, стягане и опъване, супер леко е!

Вечер е важно да не забравяте да го премахнете от устните старателно, с хубав лосион за почистване на грим.Ако го направите с обикновен, може да останат следи, които ще забележите на сутринта.

Интензивен цвят, страхотна трайност и истински комфорт при носене, за мен това е най - хубавото "Long Lasting" червило, което съм пробвала до момента.Моето не е купувано от България, у нас съм го срещала по магазините, мисля че цената му е около 22лв. Със сигурност си заслужава парите, няма да ви разочарова.Ако искате да видите и сравните още няколко подобни такива, ето ревютата на предишните ми любимци: Maybelline Syper Stay 24  и Manhattan Lips2Last .Също ви ги препоръчвам!
А кое е вашето любимо дълготрайно червило?
***

Бъдете усмихнати и позитивни! :)))))))
Dreamgirl
^^



You May Also Like

2 коментара

  1. Тъкмо го гледах преди няколко дни и се опасявах дали няма да е много изсушаващо.Мерси за ревюто, ще го потърся :)
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много е нежно червилото, като сложиш и балсам е перфектно, в сравнение с другите, които съм пробвала аз (Loreal,Manhattan,Maybelline...).Моето не е от България, надявам се тук да не е с влошено качество! :)))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...