Любими продукти - Септември 2014

by - октомври 18, 2014



Здравейте, момичета!

След кратко отсъствие от моя страна, отново се захващам с една отлагана публикация, а именно за продуктите от изминалия месец, които съм ползвала почти ежедневно и от които имам само хубави впечатления.
1.BALEA Trend It Up Спрей за изглаждане на косата
Свеж, лек и  хидратиращ спрей, не омазнява.Като консистенция е воден, не е от тези тип олио за коса.Ухае приятно на плодове, а ароматът остава за известно време.Ползва се преди изсушаване със сешоар, косата изглежда доста по - оформена след употребата.Не заменя напълно нуждата от преса, особено ако желаете загладен и изправен вид на прическата.Помага и при заплетени краища.Когато косата е мокра, разресването става значително по - лесно.Аз лично обичам да си го пръскам и на суха коса, също има добър ефект, най- вече за освежаване и леко подхранване.Марката ви е позната, добро качество на изгодна цена.



2.Парфюм Jeanne En Provence Un Matin dans la Roseraie 
Rose & Angelica
Парфюмът не е взиман от България, цената му е около 10 евро, което си е находка, като се има предвид колко е хубав!Нестандартно ухание на цветя, цветна градина и лек привкус на плод и билки по мое мнение.Препоръчвам го горещо, женствен и нежен, траен е, но в същото време не е натрапчив.Интересно шишенце и опаковка, направено с вкус и въображение!Повече за продуктите може да погледнете ето тук : http://www.jeanne-en-provence.com/showroom/en/





3.Max Factor LIPFINITY Дълготрайно червило
Може би най - доброто трайно червило, което съм ползвала до момента, за него може да прочетете подробно : Тук

4.IQ Smooth Finish Primer Прозрачна основа за грим
Винаги съм се отнасяла с недоверие към повечето подобни основи, просто ми се струваха твърде тежки за моята кожа, която трудно понася наслагване на различни продукти за лице.Тази на IQ Cosmetics определено промени мнението ми!Лека и нежна, матира и изглажда.Mинимизира порите и улеснява нанасянето на фон дьо тен.Текстурата е безцветна, нанася се лесно и бързо.За първи път изпробвам марката и съм доволна, основата си я ползвам редовно вече, тенът с нея изглежда по - равномерен, несъвършенствата също се прикриват малко по-лесно.


5.IQ Smokey Eyes Трио сенки за очи
Това е вторият продукт на марката, който изпробвам, сенки за очи за ефект "опушен" грим.Пигментацията е доста добра, най - тъмният нюанс е матиран, останалите са перлени с блясък.Четчицата е удобна за нанасяне на сенките, което си е рядкост според мен :Д. С основа за сенки издържат през целия ден, без основа са малко по- неустойчиви.





6.ESSENCE I Love Extreme Crazy Volume Спирала за очи
Две думи - Супер Спирала!Ревюто за нея, ето Тук


7.Компактна пудра MUA Pressed Powder
Даа, все още я ползвам :Д, сигурно я споменавам твърде често, но до сега не съм намирала толкова сполучлива пудра за лице, ревюто за нея разгледайте ето Тук



8.Балсам за коса Loreal Elvital Color Glanz
Маските са предпочитаният продукт за мен по принцип, моята коса е изсветлявана и дълга, има нужда от сериозна грижа.Този балсам обаче ми пасна идеално, подхранва интензивно, до някъде опазва цвета да не се отмие твърде бързо.Не прави чудеса с русата коса, но е сполучлив като цяло.Бих го купила отново.



9.Шампоан Milva Хинин 
Единственият шампоан, за който мога да кажа, че помага срещу косопад!Имах този проблем за известно време и съм страшно доволна, цената му е много изгодна, а качеството, за мен поне, високо.Вероятно ще му отделя специално внимание в собствен пост :)))


***

Слънчеви усмивкии! :))
Dreamgirl^^

You May Also Like

2 коментара

  1. Здравей, шампоанът е наистина много хубав :) единствения проблем е че малко пресушава скалпа :)www.mayaetsavieenrose.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Възможно е, да, аз също забелязах нещо подобно, но пък помага за косопада, което си е супер :)))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...