Lady in red Pt.1: MANHATTAN Lotus Effect Лак за нокти

by - август 30, 2014


Здравейте, дами!

В първата част на този пост, озаглавен от мен Lady in red, ще ви запозная с лакът за нокти, с който прекарах почти цялото лято, или да кажем около 2 месеца, :Д което определено значи, че мноого ми допада :Д. Все още съм на "вълна" червено и то не какво да е, а коралово червено.Всъщност за първи път се престраших да комбинирам този цвят лак с дълготрайно червило в същия тон.Получи се случайно и наистина ви препоръчвам да пробвате, ще се почувствате уверени и стилни, от което да признаем... всяка жена се нуждае понякога. С червилото смятам да ви запозная в следващата Втора част на поста.Също страхотен продукт, обещавам :))),  за това останете на линия :))

И така, става въпрос за Manhattan Lotus Effect,  в цвят CORAL CLUBBEAT.Лакът е дълготраен, с така популярният и известен "Гел" ефект.


Като покритие е наситен, най - добре е да нанесете 2 пласта, тъй като след 1 пласт не стои  толкова плътен, но все пак не е и прозрачен.Имам предвид, че ако бързате и нямате време за два, пак ще бъдете доволни от резултата :Д.

Трайността е сравнително добра, издържа почти цяла седмица, с леко излющване на палеца и показалеца, което е редовното при мен, вече съм се примирила с него :Д.

Консистенцията му е приятна и се разнася лесно.Изсъхва нормално, бих казала до известна степен бързо.С четката се работи също без проблем, изглежда обикновена, но е по - удобна от стандартните и по - евтини така да се каже.Освен това самата форма на капачката прави захвата на четката стабилен и улеснява движението на ръката.Лакът има хубав блясък, аз не използвам топ лак отгоре.Изчистен е, няма частици и т.н.Количеството му е 11мл.


А вие харесвате ли подобни нюанси? Аз определено си намерих нова мания :Д Ще се радвам да споделите, кои са любимите ви цветове за лак това лятоо! :)))

***

Весел и усмихнат Weekend! :))))
Dreamgirl


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...