Makeup Revolution Re-Loaded Newtrals 2 Палитра

by - април 18, 2019


Здравейте, момичета!
Днешният пост ще бъде ревю на една палитра, която притежавам от известно време.Става въпрос за Makeup Revolution Re-Loaded Newtrals 2.Предполагам ви е позната от предишен пост, в който ви показах поръчката си от сайта Pink Panda.ТУК

Имах голямо желание да притежавам тази палитра, която е малко по-нестандартна от обичайните ми любимци в нюд гамата.С нея реших леко да се отклоня от зоната си на комфорт.Всъщност обожавам розови цветове, понякога ги нося като акцент в грима на очите, но не и самостоятелно.



Палитрата е от по-икономичната серия палитри на марката-Re Loaded.Цената  ѝ е около 4£.Заедно с нея аз си закупих и друга палитра от серията, това е Velvet Rose.Ако следите блога ми, предполагам вече сте видяли нейното ревю.Линк към него оставям - ТУК


Палитрата Newtrals 2 съдържа 15 броя матови и блестящи сенки.Опаковката  ѝ е семпла и изчистена.Даже бих добавила, че е малко нестабилна, особено капака.Но предвид ниската цена, това е разбираемо.
Сенките са изключително пигментирани, както матовите, така и блестящите.По този критерий нямам никакви забележки, даже мога да я определя като една от най-пигментираните палитри в колекцията ми.Консистенцията на сенките е мека и приятна, не са прекалено сухи и прашливи.Трябва да сте внимателни при употреба и да не натискате твърде силно с четката, понеже продуктът вътре е много наситен.Съвсем малко количество ще ви е необходимо за да постигнете добър цвят на окото.
Откъм издръжливост сенките се представят добре, издържат цял ден, а с база отдолу са малко по-трайни.


Цветовете в палитрата са разнообразни.Има такива в розовата гама, червената и оранжева гама.Също така няколко нюд, кафяви нюанса за преливане.Белият цвят пък определено ми допада и се радвам, че го има.Общо взето такъв цвят си трябва във всяка една палитра.







Като единствен минус на палитрата, както и на останалите от серията бих определила състава, в който има парабени, парафин и т.н.Всъщност не се бях замисляла сериозно, но голяма част от сенките на пазара имат подобен състав, който аз лично занапред мисля да избягвам.

Ingredients
Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Kaolin, Polybutene, Silica, Polyethylene, Calcium Sodium Borosilicate, Dimethicone, Methlyparaben, Propylparaben, May Contain (+/-) CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77742, CI 15850, CI 15985, CI 160350.

Като изключим този факт палитрата Newtrals 2 е прекрасна бюджетна придобивка.Смятам, че цветовете в нея са все още актуални.Аз лично по-трудно се възприемам с изцяло розов, червен или цветен грим.Не съм използвала активно всички нюанси, по-скоро се придържам към по-нежните и розовите.Задължително използвам и кафяво в съчетание.
Даже да си призная, Velvet Rose ми е малко по-любимата, а към тази посягам само, ако искам нещо по-интересно за ежедневието.


А коя е вашата любима палитра на Makeup Revolution?Пишете ми долу в коментарите!
***
Поздрави и усмивки!
Не забравяйте да последвате блога във Facebook и Instagram!♡


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...