Haul Нови продукти~ 01-02.2019

by - март 25, 2019



Здравейте!
Време е за поредния пост с нови придобивки!Малко се позабавих с него, отдавна не бях писала в блога.Тук ще видите по-интересните неща, с които се сдобих в последните месеци.Надявам се да ви бъде интересно!



Започвам с един любим продукт за тяло, който все още използвам и много харесвам, това е Balea Creme-Oil Body Lotion лосион с бадемово масло.Съдържа 40% масла -слънчогледово и бадемово, също така Витамин Е и Алантоин.Дерматологично тестван и веган е.Друго, което не е споменато, е че няма парабени в състава.Когато избирах бях си поставила за цел да намеря точно такъв лосион, тъй като доста известни марки ласиони за тяло всъщност съдържат парабени.
Ароматът на лосиона е прекрасен, ухае много нежно, на бадемово масло.Това също ме грабна.Формулата е лека, продуктът се разнася лесно.След него кожата е мека и хидратирана.


Le Petit Marseillais душ-крем Ванилия.
На първо четене ме впечатли с аромата си.Не е супер силен, но пък е приятен.Формулата  на продукта е мека и кремообразна, но не твърде гъста.За ниската си цена е идеален.Ако имате любим душ-гел на марката, може да ми споделите. 😊

Garnier BB крем за комбинирана/мазна кожа.Поредна опаковка от него, ползвам го предимно зимата.Има добра покривност като за ББ крем.Леката му консистенция хидратира кожата без да я омазнява.Любим продукт ми е, а по принцип не съм голям фен на ББ кремовете.


Лак за нокти Avon Mark Gel Shine, нюанс Mauvelous. Не съм спряла да го нося последните месеци.Стои много плътно и равномерно.Има добра издръжливост.До сега не бях попадала на толкова сполучлив лак от марката.Цветът е подходящ за есенно-зимния период, но нямаше как да не го спомена.



Мини-аромат Far Away Rebel.
Идеален за дамската чанта.Ухае на нещо сладко и карамелено.Струва ми се, че спада по- скоро към ориенталската категория аромати.Сладостта му го прави подходящ за по-студеното време, поне по мое мнение, но всеки си има различни усещания за ароматите.Основни нотки са Крем де Касис, портокалов цвят, солен шоколад и карамел.Все още обмислям дали да си го взема в пълен размер.Между другото опаковката на големия парфюм е много симпатична.


Maybelline Fit Me Matte+Poreless, фондьотен за нормална към смесена кожа.Има средно покритие и лека формула.Финишът му е матов.Подробен пост за него вижте ➡ ТУК


Следват любимите ми червила в последно време.Тези от вас, които ме следват в Инстаграм вероятно са ги виждали.



Първото червило е от серията Avon Delicate Matte.То е в прекрасен, студено кафяв нюанс - Cashmere Taupe.Формулата му е по-различна от стандартните матови червила на Avon-Perfectly Matte.Не е толкова изсушаваща, даже изобщо не изсушава устните.Червилото е меко и комфортно за носене, а в същото време има плътност и покривност.Трайността му е добра, нито голяма, нито малка, някъде по средата.




Второто червило е от серията на Avon Luminous Velvet.Опаковката му е подобна, матова и стабилна, но е декорирана в така популярния rose gold или розово-златен цвят.Формулата на червилото е доста по-различна от тази на предишното.Води се металически мат и има много интересен "Soft Glow" блясък.Червилото стои гладко и кадифено на устните, като в същото време оптически ги прави по-обемни.Нюансът, който имам аз е Luminous Nude, отново кафяв, нюд цвят.На снимките може да се види как стои в сравнение с първото.



Третото червило, което искам да ви покажа отново е от Avon и определено беше голяма изненада за мен.Става въпрос за Beauty Lip Stylo в цвят Cappuccino.Поръчах си го, понеже беше намалено и ми допадна нюанса му.Нямах големи очаквания, но червилото се оказа просто прекрасно.Изключително наситено, с леко "glossy" и сатенен финиш.Комфортно е за носене и има добра трайност.Видимо добавя плътност и обем на устните, изобщо стои много добре.


Самата му опаковка е доста семпла, под формата на стик.Честно казано не подсказва по нищо, че продуктът вътре е толкова хубав.Цената на червилото също е достъпна и определено препоръчвам да се пробва. 😍


Последният продукт е любимата ми маска за коса, на нея мисля да посветя цял един отделен пост.Става въпрос за Alfaparf Illuminating Mask маска за блясък с ленено семе.Прави косата мека, ефирна и блестяща.Наистина бих я нарекла продукт за професионална употреба.Няма да издавам повече, очаквайте поста с ревюто и.


***
Това бяха всички продукти!
Поздрави и усмивки!


Не забрявяйте да последвате блога във Facebook и Instagram! ❣


You May Also Like

2 коментара

  1. Откъде може да се закупи маската за коса с ленено семе и на каква цена?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Онлайн от Арлен и Златна рибка.Също от магазини за професионална козметика и фризьорски салони.Цената беше около 20лв. :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...