DOORI Honey Intensive Hair Mask Маска за коса

by - април 30, 2019


Здравейте, момичета!
Наскоро ви споделих, че бях избрана от сайта MoiataKozmetika за техен #Beauty Expert, за което още веднъж искам да им благодаря!♡Този месец имах възможността да тествам и споделя с вас мнение и впечатления за продукт на корейския бранд Doori.Това е маска за коса с арган и пчелно млечице Honey Intensive Hair Mask.🍯🐝🌿



Ето как изглеждаше пратката, която получихме.От сайта се бяха постарали да ни зарадват с малка изненада под формата на сладка.Също така към пратката имаше и чифт бели ръкавички, с които символично да влезем в ролята на експерти и да тестваме обстойно продукта, който ни е изпратен.Между другото кампанията #BeautyExpertMoiataKozmetika  продължава и следващия месец, така че всеки, който желае може да се запише за участие в сайта ➡moiatakozmetika.com


И така, нека преминем към ревюто на маската.Аз лично до момента не бях пробвала продукти на Doori.Според информацията, която прочетох, марката е лидер на пазара в Корея и заема 1-во място в грижата за коса вече 10 години.Продуктите им са базирани на естествени растителни екстракти и билки.За производството им съчетават модерни технологии и традиционни рецепти на повече от 2000 години.


Продуктът, който се криеше в нашата кутия- Doori Honey Intensive Hair Mask е бестселър на марката.Това е маска за коса с арган и пчелно млечице.Според описанието е подходяща за суха, изтощена и третирана коса.Обещава моментална хидратация, изглаждане на косъма и еластичност.Без наелектризиране и поява на двойни връхчета.Не утежнява косата, предпазва от UV лъчите и създава защитен слой, който предпазва от неблагоприятни атмосферни условия.


Основни съставки са пчелно млечице, което снабдява с аминокиселини.Масло от авокадо, копринени протеини и кератин, който намалява накъсването на косата.
Продуктът е без парабени.


Моите впечатления
Лично аз се нуждая от съвсем кратко време, за да преценя дали даден продукт за коса ми харесва или не.Ако ми допадне веднага след употреба и се разбере с косата ми, значи всичко е наред.Ако не ми хареса първоначално, то нещата не се подобряват с времето.Държа да спомена това преди да продължа с ревюто.

След като тествах маската Honey Intensive Hair Mask няколко пъти, мога да кажа, че определено ми допада на първо четене.Консистенцията на продукта е средно гъста.При нанасяне в банята се концентрирам предимно по дължините на косата, като разнасям и леко нагоре.Веднага след като съм разнесла маската усещам как косата ми "уляга" ако мога така да се изразя.Става подредена, права и подхранена.Между другото в момента косата ми е доста дълга, малко над кръста.Споделяла съм ви, че освен това е плътна и изсветлявана.Радвам се, че тази маска успява да се справи с нея и да я укроти.Аз не пестя от продукта, слагам си достатъчно количество, най-вече върху краищата.
Още един ефект, който виждам от маската и усещам още при нанасяне е еластичност на косата.


Друго нещо, което харесах в тази маска и определям като плюс за нея е, че е подходяща за боядисаната ми коса.Забелязвам, че русите ми оттенъци се запазват, тоест маската не ми отмива боята.Това е доста важно за мен, тъй като съм ползвала прекрасни продукти, които обаче са ми потъмнявали цвета.Нормално е различните съставки, да оказват своето влияние, като тук визирам най- вече някои масла и силно подхранващи комплекси.С тази маска за щастие нямам подобен проблем, цветът на косата ми оставя блестящ и не се отмива.
След баня косата е подредена и подхранена, като не усещам никакво допълнително омазняване или утежняване на косъма.Не отнема от обема на косата, тя си остава плътна и жива.


Предполагам, че в момента някои от вас се питат, дали съм намерила и някакъв минус на продукта.:D Ее, ето го и него..Нещото, което не е на 100% моето  в маската е ароматът.От самото име "Honey" и съставките, очаквах аромат на мед, арган или нещо такова.Всъщност ароматът на маската има някак ментова нотка.В състава на продукта забелязах Menthol и предполагам, че там е причината.По принцип ароматът му си е доста силен и може би е успял да надделее в този продукт.


Съставът на маската можете да видите тук⬇


Към пратката имаше и няколко тестера на продукти от марката, които за момента не съм пробвала и нямам отзиви за тях.Да си призная, рядко се сещам да ползвам тестери.



Като заключение, мога да кажа, че съм доволна от маската Honey Intensive Hair Mask.Смятам че ще допадне на повечето типове коса, особено на руса/изсветлявана.Също ако сте фен на корейската козметика или пък обичате да експериментирате, като изпробвате нови и различни от стандартните неща на пазара.На сайта на Moiata Kozmetika ➡moiatakozmetika.com  ще намерите още продукти на Doori, те са официални представители на марката за България.


Това беше всичко за днес!Ако сте ползвали нещо на Doori ще се радвам да ми споделите впечатленията си долу в коменарите или в страницата на блога във Facebook и Instagram!

***
Поздрави, усмивки и до скоро!
:)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...