Haul Нови продукти 03.2019

by - април 27, 2019


Здравейте, момичета!
Време е за поредния "Haul" пост!В него ще ви покажа някои нови придобивки от изминалия месец.Надявам се да ви бъде интересно!
☆☆☆


Catrice #Peeloff Glam брокатен лак за нокти
Може би вече сте го виждали в Instagram или Facebook страницата на блога.Бях качила снимки как стои нанесен.Ако не сте, бързо хвърлете едно око и там! :).Лакът има изключително наситен брокатен ефект.Може да се носи самостоятелно или върху друг подходящ нюанс лак, за по-устойчива основа.Аз го запечатвам задължително с топ лак отгоре, така е много по-издръжлив.Относно  "Peel Off"  ефекта, аз лично не бих пробвала да "отлепвам" лака си по този начин.Предпочитам да го премахвам по стандартния метод, с лакочистител.Освен това топ лакът запечатва броката и самият "Peel Off" ефект не се получава толкова добре.Накратко, лакът ми харесва, ползвам го редовно като акцент в маникюра си.



Течен хайлайтър Loreal Glow Mon Amour
Много исках да притежавам този  продукт.Формулата му включва кокосово масло и масло от ший, дава приятен блясък на лицето.Мисля да му посветя цял един отделен пост, в който да ви покажа още снимки и суочове.Интересното при него е, че може да се ползва по няколко начина.Подробности очаквайте в блога.


URIAGE термална мицеларна вода за комбинирана кожа.
Най-любимата ми за вода за проблемна кожа, вече съм ви разказвала за нея.Реших да си взема по-малкия размер от 100мл. за да ми е удобна когато съм на път.Почиства идеално от грима, свива порите, изобщо все хубави неща.



Парфюмен мини спрей Avon Luminata.
Количеството му е 10мл.Много практичен за дамската чанта.Ароматът ми допада, супер свеж, цветен и траен.
Основни нотки са: круша, бял божур, ванилия от Мадагаскар.
Между другото рядко съм попадала на толкова траен парфюм от Avon.🌸Обмислям дали да си взема пълноразмерния продукт.
Лосион за тяло Avon Encanto Irresistible-мостра.
Приятен е, ухае предимно на свежест и омекотява доста добре.Оставя дълготраен аромат по кожата, но не бих си го взела в пълен размер, понеже не е мой тип ухание.Някак специфичено е и трябва да се усети, с думи би било трудно да се опише.


Парфюмен мини спрей Eve Truth 10мл.
Стана ми любим аромат, заедно с горния Avon Luminata.Не е толкова траен, но пък за пролетта е идеален.Ухае на зеленина и цветя.Бих си взела и пълен размер от него.Основни нотки: карамбола, розова фрезия, кедрово дърво.



Elseve Extraordinary Oil Coconut 
Weightless Nutrition 
Подхранващ шампоан с кокосово масло за нормална до суха коса.Формулата му не съдържа силикони.Харесва ми как измива косата, особено за дълга и изсветлявана като моята.Приятен е, не прекалено мек, но и не изсушава косъма.Най-любимото ми нещо в този шампоан е ароматът.Уникален е и ако има такъв парфюм, определено бих си го взела.😁💗Хубавото е, че уханието се задържа дълго по косата.


Следващите три продукта ми бяха изпратени от Nivea, за кампанията им #Daretowowandcare.Те са от серията Q10 Power срещу бръчки, която е с обновена формула, с клетъчно активен Q10 и 10 пъти повече креатин.Тя подхранва интензивно и се бори с бръчките отвътре за по-гладка и стегната кожа.Аз нямам силно изразена нужда от "anti-age" продукти, но определени зони по лицето ми все пак се нуждаят от грижа, най- вече линиите около очния контур.


Дневният крем Q10 Power ми допадна най-много.Омекотява добре кожата, като в същото време не я омазнява прекалено.Бих го определила като подходящ както за суха, така и за нормална към комбинирана кожа, каквато е моята.При употреба се усеща най-вече силно подхранване и мекота.Харесва ми как стои като основа под грима.Относно влиянието му върху бръчици, на този етап може би е рано да се обобщи.За сега виждам известно влияние върху най- фините линии около очите.Откакто ползвам крема има леко подобрение на тази зона.


Следващият продукт е ампула Q10 Power -10-дневна терапия срещу бръчкикоензим Q10,  колагенов бустер и висока концентрация на креатин.Използва се количество, колкото грахово зърно преди дневен или нощен крем.Засега не съм я използвала толкова редовно.Струва ми се една идея по- силна за зоната около очите.Иначе я нанасям общо по цялото лице.

Третият продукт от серията е Маска за лице Q10 Power.По описание е подходяща за всеки тип кожа, подхранва и увеличава нивото на Q10  в кожата.В една опаковка има две дози маска.На мен ми стига минимално количество, така че бих казала, че маската ще може да се ползва доста повече от два пъти.Пробвах я веднъж и дори не успях да я преполовя.Самата маска на мен ми наподобява подхранващ крем за лице.Попива в кожата сякаш сте нанесли крем, което леко ме озадачи.Аз лично бих препоръчала маската най-вече на хора с много суха кожа.За мазна и комбинирана някак не ми се струва подходяща.Ефектът след нея е силно подхранване и омекотяване.

Ако трябва да обобщя, от трите продукта най-много ми допадна кремът за лице.Ампулата за 10 дневна употреба не е лоша, струва си да се пробва, но аз самата нямам изразена нужда от нея.Маската за лице както споменах, бих препоръчала на хора със суха кожа, която се нуждае от подхранване.


Спрей за лице Spilanthox Therapy Facesplash
Един прекрасен продукт, за който ви разказах накратко в Instagram.У нас не се предлага за момента, но все пак реших да го спомена, понеже го харесвам изключително много.Води се "anti-ageing",почистващ и детоксикиращ.На базата на естествени съставки, съдържа натурални масла от грейпфрут и портокал, както и хиалуронова киселина.Действа много добре, особено на проблемна кожа с несъвършенства.Избистря тена и почиства.Ухае уникално на коктейл/фреш от свежи плодове.

***
Това беше всичко за днес!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!



You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...