Любими грим продукти април 2018

by - април 21, 2018


Здравейте, момичета!
Днес ще ви разкажа кои са грим продуктите, които най-често съм използвала през този месец.Към тях включих и един много пролетен парфюм, който отдавна не бях ви показвала.Кой е той, ще разберете по-надолу.


Avon True Colour Flawless Foundation.Мога да го нарека фондьотенът ми за ежедневно ползване.Покритието му е средно и никак не го пестя, но като цяло ми върши добра работа.Най-вече за дните, в които не искам супер тежък, устойчив и матов завършек на лицето си.Понякога пък го използвам само на определени места, където имам по-скоро нормална кожа, а на Т-зоната нанасям друг.Изобщо става за всякакви комбинации.Подробен пост и мнение за него вижте  ТУК


Avon Glow Перли за лице.С тях постигам бронзов ефект на скулите.Използвам ги често, понеже ружът вече ми е поомръзнал.Имат лек и приятен аромат.Оттенъкът им е малко оранжев, но на мен ми допада.Има значение и с каква четка ги нанасяте, за да стоят по-интензивно.От доста време не бях ползвала тези перли, но със затоплянето на времето реших да ги изкарам от шкафа.Някак ми напомнят за лято и слънце.

Makeup Revolution Brow Pomade.За пореден път в любимци, но в момента съм свикнала с по-дефиниран и изразителен вид на веждите, ето защо често прибягвам към тази помада.Поста за нея с подробности вижте ТУК


Спирала Essence VOLUME Stylist Curl&hold.В последно време съм преминала тотално на спиралите на Essence.Към друга марка не посягам, понеже наистина смятам, че като ефект не отстъпват на по-скъпите такива.Конкретно тази спирала пък ми е фаворит.Първо, погледнете опаковката ❤, а ефектът след нея е обемни и подредени мигли.Много е устойчива и не се рони.Премахва се с една идея по-трудно, но това не ми е кой знае какъв проблем, понеже използвам двуфазен лосион.Чудя се дали да пробвам и лилавата от тази серия, ако имате впечатления от нея, може да ми пишете по-долу.

Хайлайтър Terra Naturi.Него също бях позабравила от дооста отдавна, всъщност почти не бях го използвала.Даже опаковката се е поизтъркала, а продуктът си е нов.Хайлайтърът е малко по-пудрен, но е хубав.Дава приятен, златисто-бял оттенък на скулите.Пигментацията му   е добра, но зависи и с каква четка ще се нанесе.Суоч ще видите надолу.
По принцип марката Terra Naturi се води bio и натурална, продуктите са предимно на растителна основа и имат пречистен състав.У нас тя не се предлага за момента, има я в магазини Müller.



Течно матово червило Avon Mark.Нямаше как да пропусна тези червила, тъй като напоследък ги използвам най-много от всички.Особено това по-розовото в дясно, което е от новата серия със "сатенен" финиш. Формулата на червилата е идеална за ежедневието, понеже не изсушава.Мека и кремообразна е, а в същото време е трайна.Пост за червилата вижте ето  ТУК  (за нюанс Dare To Be Bare)  и ТУК  (за нюанс Kissy Face).



Парфюм Avon Viva La Vita.Идеалния пролетен аромат, лек и флорален.Бях го прибрала през студените месеци, понеже някак не се връзваше за тогава.Чаках да дойде подходящия сезон, за да го използвам отново.Свеж и приятен е, подходящ предимно за ежедневието.Поста за парфюма с всички по-интересни подробности вижте ТУК

***
Това беше всичко за днес.
Поздрави и усмивки !
:)))



Не забравяйте да последвате блога

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...