Haul/ Нови продукти Януари 2018

by - февруари 10, 2018


 Здравейте, момичета!
В този пост ще ви разкажа за няколко нови продукта, които изпробвах в последно време.Подбрала съм само по-интересните неща, надявам се да ви бъде полезно! ☺


Започвам с последната ми и най-нова придобривка, Душ-крем Balea Rose Elegance с аромат на роза и гуава.На пръв поглед комбинацията звучи странно, но ароматът ми допадна, именно за това си го купих.Душ кремът е с хидратираща формула Aqua Cell Soft, за предпазване на кожата от изсушаване.С неутрално Ph, на опаковката също пише Vegan, до сега май не съм ползвала подобен душ-крем на Balea, който да е веган.Хареса ми, наистина е мек и приятен за ползване, хидратира и е нежен към кожата.За цената си е много добро попадение.Ухае по- скоро на плод, а розата съвсем леко омекотява цялостната композиция.

Следват няколко продукта от Catrice Cosmetics, които тествах наскоро, те са от лимитираната колекция Provo.Това са пудра за устни, руж и пудра за обем на миглите.Много ми допаднаха опаковките им, макар че се цапат доста лесно.Колекцията е по-нестандартна, състои се от дръзки, но и някак женствени цветове в розово-червената гама. Моят фаворит от трите продукта е пудрата за устни, определено ме изненада приятно.Много мека и комфортна за носене формула, пигментът е наситен, а финишът е матов.Повече подробности за продуктите, суочове и мнение, вижте в поста за тях ето ТУК



Комплект за изсветляване на коса COLORISTA Ombre.Много се чудех дали да включа тази боя в поста днес, понеже си я взех съвсем наскоро и не съм я изпробвала все още.По принцип не пиша за продукти, ако нямам впечатления от тях, но ще се радвам ако вие сте я пробвали да ми споделите отзиви.С тази боя-изсветлител според описанието се постига омбре ефект, като за целта има специална четка-гребенче в комплекта, която трябва да улесни нанасянето.Предназначена е за тъмно руса коса, за да изсветли краищата и дължините ѝ.След това пише, че може да се ползва цветната боя Colorista Washout, на втората картинка отдолу е показано именно това.След като я тествам и ако ви е интересно мога да  споделя впечатленията си, планирам да го направя в Instagram или в някой "Empties" пост. :)


Течно матово червило Avon MARK вече има самостоятелен пост в блога, който можете да видите ТУК .Ето защо няма да изпадам в излишни подробности за червилото, с две думи, харесва ми, бих го пробвала отново и в друг цвят.Много плътно, наситено и пигментирано е.Още впечатления и суоч ще видите в ревюто му.

Фондьотен Avon True Colour FLAWLESS.Не планирах самостоятелно ревю, но в крайна сметка го направих, тъй като този пост щеше да се получи километричен с всички снимки и пояснения :D.Накратко, ползвам го като ежедневен фондьотен, който да придаде естествен и по-блестящ завършек на кожата ми.Формулата е лека и не прикрива нацяло несъвършенствата, ето защо го ползвам в комбинация с другите ми, по-покривни, но и по-сухи фондьотени.Като цяло съм доволна от продукта, ако искате да прочетете подробно ревю със суоч, можете да го направите ТУК


Това бяха всички продукти!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...