Сух шампоан Schauma Cotton Fresh

by - октомври 21, 2014

Здравейте, момичета!

Радвам се, че най - после ще споделя с вас отзивите си за този сполучлив според мен продукт, Сух шампоан Schauma Cotton Fresh.По принцип Schauma не е марка, която използвам често, но в този случай определено бях изненадана в позитивния смисъл.Шампоанът е доста качествен, а и наистина не очаквах, че ще ми бъде толкова полезен!


Знаете, този тип продукти са предназначени за мазна коса, най-вече за случаите, когато нямате време да я измиете и спешно трябва да я освежите.Този сух шампоан на Schauma дава до един ден повече чистота.Пръска се от разстояние около 20см., втрива се с пръсти в корените и се разресва.Представлява нещо като пудра, съвсем фин е, не оставя бели следи.По желание може да тупирате леко, така се получава допълнително обем.


Шампоанът определено спасява положението, косата е подсушена и оформена, ухае добре.На следващия ден след употребата му, вече е Задължително да я измиете, понеже скалпът е доста замърсен и рискувате да се сдобиете с пърхот.


Ароматът на сухият шампоан е приятен, на мен поне ми допада, леко плодов.Единственият му минус може би е, че свършва сравнително бързо, най- вече ако го ползвате редовно.Но пък цената му е изгодна, около 5-6лв.
А кой е вашият любим сух шампоан?Ще се радвам да споделите!


***

Усмивкии! :)))
Dreamgirl ^^

You May Also Like

2 коментара

  1. Аз сега използвам сух шампоан на Syos, но любимите ми са на Rene Furtener и Klorane .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този на Klorane съм го засичала често и се чудех дали си заслужава, благодаря за отзивите! :)))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...