La Roche Posay Toleriane Teint Фондьотен /+Термален спрей и мицеларна вода Ultra/

by - януари 03, 2019


Здравейте!Честита Нова година!🎉
В днешния пост ще ви разкажа за няколко нови за мен продукта от La Roche-Posay.Фокусът ще бъде насочен главно върху фондьотена La Roche-Posay Toleriane Teint, който бях си поръчала преди време от сайта на аптеки Remedium.Останалите два продукта- термален спрей и мицеларна вода бяха подарък към поръчката.Тях смятам да спомена само накратко.


Като начало ще започна с малко стандартна информация.La Roche Posay Toleriane Teint Fluid се води коригиращ фондьотен-флуид за чувствителна кожа.Високо покривен, прикрива несъвършенствата и изравнява тена.Подходящ е за нетолерантна кожа и не запушва порите.Няма парабени.
Опаковката му е в размер от 30мл.Не е много голям, но пък е доста икономичен по мое мнение.
Покривността на фондьотена действително е доста висока, съвсем малко количество е нужно, за да се покрие цялото лице.Може би колкото грахово зърно или малко повече, в случай, че имате белези и несъвършенства, които изискват повторно нанасяне.


Както е описано, фондьотенът изравнява много добре тена.Не подчертава несъвършенствата и се слива добре с кожата.Не стои изкуствено или прекалено сухо на лицето, подобно на някои матиращи фондьотени.
Ефектът след него е мат, но самата му консистенция не е толкова суха, някак и по-мека и нежна, което се усеща при разнасянето му.


Фондьотенът не се окислява и не потъмнява след нанасяне.При мен обаче се получи леко разминаване при избора на цвят, тъй като го поръчах онлайн и не съм пробвала тестери.Имала съм мостра на предишния нюанс-11, който ми пасваше горе долу добре.Аз обаче реших да си поръчам номер 13 Sand Beige, който се надявах да е с по-жълт, хладен подтон.За съжаление се оказа, че е тъмен за мен, даже леко червенее на кожата ми.



Моята кожа е със студен, пясъчен подтон, ето защо се надявах Sand Beige да ми пасне, но не се получи.Ако обмисляте покупка, имайте предвид, че номер 13 е за дами с по-среден към тъмен тен.Ако сте със сравнително бяла кожа, няма да ви пасне.По принцип нюансите са ограничени до шест, като 13 Sand Beige е някъде по средата.Преди него има само два по светли- 10 и 11.
Аз имам този продукт някъде от септември, тогава успявах да го ползвам, понеже бях придобила тен от морето.В момента кожата на лицето ми поизбеля и фондьотенът ми дойде тъмен.
С две думи, задължително отделете време и пробвайте тестерите в някоя аптека ако обмисляте покупка.В интернет има показана гама с нюансите, но не са много точни и реални.


Въпреки лекото разминаване с цвета, мога да кажа че съм доволна от този фондьотен и определено бих го препоръчала на момичета с проблемна кожа, които се нуждаят от повече покритие и изравняване на тена.
Като трайност продуктът се представя добре.Издържа през деня, като може да се поизтрие тук там при по-интензивни промени в околната среда, като много топло време например.Предполагам, това се дължи на нежната му консистенция, която не запечатва силно, а се усеща по-леко и приятно на лицето.При мен не се е налагало да го фиксирам допълнително с пудра, ползвам го обичайно с малко бронзър, руж и хайлайтър.


Цената на фондьотена Toleriane Teint е между 30-38лв., онлайн често го срещам с намаление.Смятам, че си заслужава, тъй като е икономичен и високопокривен.Нежен е към кожата, не запушва порите, нито я натоварва допълнително.Като действие не бих могла да го сравня с подобен от дрогерията, тъй като консистенцията му и текстурата при нанасяне се усещат малко по-различно от обичайните фондьотени.


Термалният спрей за лице La Roche Posay Eau Thermale, който получих към поръчката си е в мини опаковка, много подходящ за път или дамската чанта.Аз мога да кажа, че съм фен на подобни спрейчета за лице, които освежават кожата през деня.Според описанието, което дават от марката, спреят омекотява и успокоява.Термалната вода La Roche Posay, която е в него съдържа комбинация от минерали и микроелементи.Също висока концентрация на селен, който притежава антиоксидантни свойства.
Аз използвам спрея за освежаване и хидратация преди грима, както и върху него.Помпичката пръска изключително фино по лицето, така че не разваля грима.



La Roche Posay Ultra мицеларна вода за чувствителна кожа също изпробвах в мини вариант.Тя съдържа успокояваща Термална вода La Roche Posay против раздразнения с pH 5.5. Без сапун, алкохол,оцветители и парабени.Премахва замърсяванията и излишния себум.
Забелязах, че почиства идеално кожата ми от грима.Лично на мен ми идва една идея по- изсушаваща.Някак не ми пасна толкова добре, но това е доста индивидуално при всеки.Занапред мисля да заложа на някоя друга мицеларна вода от марката.

СЪСТАВ
AQUA / WATER,HEXYLENE GLYCOL,GLYCERIN,POLOXAMER 188,ZINC PCA,SODIUM,LACTATE,DISODIUM,COCOAMPHODIACETATE,DISODIUM EDTA,CITRIC ACID,DIHYDROCHOLETH-30,IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE,POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE



Ако трябва да обобщя кой е любимият ми продукт от трите, определено смятам, че това е фондьотена.Бих си го взела отново, само че този път в по-подходящ за мен цвят.

А кой е вашият любим продукт на La Roche Posay?Може да ми оставите коментар по-долу!
***

Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...