Makeup Revolution Velvet Rose Палитра

by - декември 09, 2018

Здравейте, момичета!
Днешният пост ще бъде ревю на една палитра, която харесвам изключително много и нямах търпение да ви разкажа повече за нея.Става въпрос за Velvet Rose на Makeup Revolution.Тя е от бюджетната им ReLoaded серия палитри, които се славят с доброто си качество, силната пигментация и актуални цветове.Всичко това, съчетано с ниската цена определено ги прави популярни, даже и у нас.

Палитрата Velvet Rose е от сравнително новите продукти на марката.В блог средите тя се смята за двойник на доста по-скъпата палитра на Anastasia BH - Soft Glam Palette.Ако се разровите в Google ще намерите множество сравнения между двете със суочове, като мога да кажа, че цветовете им определено си приличат.От друга страна, разликата в цената както споменах е значителна, Re Loaded палитрите вървят по 4£, а палитра на Anastasia BH многократно повече.
Както предполагам сте забелязали, аз  съм фен на марката Makeup Revolution, щом видях новата им Velvet Rose палитра я харесах от пръв поглед.Подборът на нюд, кафяви и златисти цветове определено ме грабна, понеже това са най-предпочитаните от мен нюанси за ежедневието, а и по-принцип.Ето защо реших да си я поръчам, като доста време се чудих от къде по-точно.Повече подробности за самата поръчка предполагам вече сте прочели в предишен пост в блога по тази тема.Ако не сте, линк към него оставям ето >>> ТУК


И така, започвам с малко обща информация, палитрата Velvet Rose съдържа 15 броя матови и блестящи сенки за очи.Като количество продукт на мен лично ми се виждат доста, сравнено с други мои палитри, където сенките са разположени в по-мънички кръгчета/правоъгълничета.При Velvet Rose те са значително по-големи като размер и съответно побират повече продукт.

Опаковката на палитрата Velvet Rose е изключително семпла и изчистена както може да се види и от снимките.Струва ми се леко нестабилна, сякаш лесно би могла да се счупи, като в случая визирам най-вече капака.Палитрата пристигна в този вид, без допълнителна опаковка, но пък стабилно увита в балончета.


Откъм пигмент сенките определено са на ниво.Най-добре е при работа да използвате мека четка, която не отнема голямо количество продукт, понеже всички цветове са изключително пигментирани, особено матовите.Съвсем малко продукт е нужен, за да постигнете наситеност на окото, така че трябва да се работи с лека ръка.Сенките не са прекалено ронливи, консистенцията им е мека и приятна.Не са сухи и прашливи.Доста са икономични, заради силният им пигмент, заради който не е нужно да дълбаете много с четката за да постигнете наситеност на окото.
След нанасяне сенките са много издръжливи, особено ако използвате основа отдолу.С база резултатът е значително по-добър, като моята е доста бюджетната и известна от Essence.С нея сенките остават до вечерта на окото.




Следват суочовете, като ще започна с първия, горен ред сенки.Той се състои от:
  • 1. матов, бял цвят, подходящ за изсветляване на горната част на окото 
  • 2.блестящ, златист цвят с пресовани мини брокатчета.Дава прекрасен блясък и е може би най-любимият ми цвят от цялата палитра
  • 3.матово кафяво с топъл подтон
  • 4.студено кафяво, идеално за сгъвката на окото
  • 5.меко, блестящо златисто, също ми е любим нюанс


Втори ред се състои от:

  • 6.матово, топло кафяво.Изключително наситено като пигмент, както и останалите подобни в палитрата
  • 7.матов, светло жълт и земен нюанс
  • 8.блестящ, светло розов нюанс, също ми е любим
  • 9.блестящ, кафеникаво-розов нюанс.Подобен на предишния, но по-тъмен 
  • 10.матов, оранжево-жълтеникав нюанс.Не съм го ползвала често, подходящ е за сгъвката и като преходен цвят


Трети ред:

  • 11.блестящ, златист цвят, по-скоро тип шампанско, сравнено с другите златисти в палитрата
  • 12.матово кафяво с топъл, оранжавеещ подтон.Ползвам го за сгъвката
  • 13.матово, тъмно кафяво, най-тъмното в палитрата.С по-хладен подтон от останалите.Стои добре в края на окото
  • 14.светло кафяво, има по-жълтеникав подтон, подобно на номер 10, който е горе, от дясно на него
  • 15.матово и изключително наситено черно


Мнението ми за палитрата
Общо мога да кажа, че всички цветове са наситени, няма някой, който да се представя слабо.Има доста сходни нюанси, предимно цветове за сгъвката на окото, но пък от друга страна тези се харчат най-бързо.Допада ми, че има черно, което никога не е излишно, същото се отнася и за матовото бяло.Изобщо, има всичко необходимо, за постигането на един цялостен и завършен грим.Нюансите са предимно в топлата гама, но има и няколко в със студен подтон, което е изключително удобно.Златистите цветове пък никога не са ми в повече, тъй като са ми любими.
По надолу съм оставила и пълен списък със състава на сенките.Забелязах, че в тях има наличие на парабени, което не ми беше направило впечатление до момента.Оказа се, че голяма част от палитрите ми със сенки (около 70-80%) също съдържат парабени, което ме накара да се замисля.Всички сме чели за вредата от тях, но аз лично не се бях вглеждала подробно, дали ги има точно там.Знам, че тази палитра е бюджетна, но все пак отчитам за лек минус този факт.Определено смятам занапред да проверявам по-подробно състава на палитрите и сенките за очи, които купувам.Ако и вие имате наблюдения по въпроса ще се радвам да ми пишете тук или в социалните мрежи.
Нюанс 12, 10 и 3
Съсътав/ Ingredients:
Shades 1,3,4,7,10,13,14&15: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Palmitate, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil/Huile Minerale, Dimethicone, Polybutene, Methylparaben, Propylparaben, [+/-] Titaniuim Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77499), FD&C Red No 40 (CI 16035), FD&C Yellow No 5 (CI 19140), D&C Red No 7 (CI 15850), Ultramarines (CI 77007), FD&C Yellow No 6 (CI 15985), Black 2 (CI 77266)
Shade 2: Synthetic Fluorphlogopite, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil/Huile Minerale, Calcium Sodium Borosilicate, Ethylhexyl Palmitate, Mica, Polybutene, Polyethylene, Dimethicone, Tin Oxide, Methylparaben, Propylparaben, [+/-] Titanium Dioxide (CI77891), Iron Oxides (CI 77491, 77499).
Shades 5,8: Mica, Talc, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil/Huile Minerale, Ethylhexyl Palmitate, Magnesium Stearate, Polybutene, Polyethylene, Dimethicone, Tin Oxide, Methylparaben, Propylparaben, [+/-] Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77499), Carmine (CI 75470).
Shades 6,12: Talc, Mica, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Palmitate, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil/Huile Minerale, Dimethicone, Polybutene, Methylparaben, Propylparaben, [+/-] Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499).
Shade 9: Mica, Talc, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil/Huile Minerale, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Palmitate, Calcium Sodium Borosilicate, Polybutene, Polyethylene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, Tin Oxide [+/-] Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77499).
Shade 11: Mica, Talc, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil/Huile Minerale, Ethylhexyl Palmitate, Mangesium Stearate, Calcium Sodium Borosilicate, Polybutene, Polyethylene, Dimethicone, Tin Oxide, Methykparaben, Propylparaben [+/-] Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492), Carmine (CI 75470).



Обобщено, какво харесвам в палитрата Velvet Rose:
  • цветовете и визията 
  • силната пигментация на всички нюанси
  • достъпната цена
Какво не ми допада толкова:
  • опаковката.Изглежда ми доста нестабилна и евтина, а самите сенки вътре се представят много добре
  • наличието на парабени в състава, което може би е характерно за повечето бюджетни палитри



В крайна сметка продуктът е бюджетен и е нормално да има и някои минуси.Като цяло мога да кажа, че изключително много харесвам тази палитра и я ползвам почти всеки ден.Подборът на цветове ме спечели още в момента, в който я видях и мога да я определя като тотален любимец в грим колекцията ми за момента.♡
А вие какво мислите за тези палитри, допадат ли ви?Коя е любимата ви палитра на Makeup Revolution?Ще се радвам да споделите долу в коментарите.


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
:)))

You May Also Like

2 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...