Haul\ Нови продукти #Октомври

by - ноември 22, 2018


Здравейте, момичета!
Време е за поредния "haul" пост в блога!През последно време се събраха доста неща, за които не съм ви разказвала.Тук ще видите нови за мен продукти от изминалия месец, като съм  се постарала да подбера само по-интересните си покупки.


Започвам с два продукта от Avon.
Avon Planet Spa Blissfully Nourishing Hand, Elbow and Foot Cream или в превод крем за ръце, лакти и ходила с масло от шеа.Приятен продукт, който поръчах най-вече заради хубавия му аромат.Цялата серия с шеа ухае прекрасно.Кремът омекотява добре, има сравнително гъста консистенция и е подходящ за сухата кожа в изброените зони на действие.Количеството му е 75мл., кутийката не е особено голяма, но все пак достатъчна.


Avon Planet Spa Luxuriosly Refining Eye Gel Mask Гел маска за очи с екстракт от черен хайвер.Допада ми, има лека консистенция, освежаващ и охлаждащ ефект.С перлен оттенък е, което придава някак луксозно усещане при употреба.Не виждам някакво специфично действие от него на околоочния контур, но пък ми е много приятно да си го нанасям на лицето.Цялостното ми впечатление от този гел е добро, харесва ми, особено за ниската си цена.



За следващите два продукта ви разказах в предишния пост >>> ТУК .Това са палитрите Velvet Rose и Newtrals 2 от ReLoaded серията на Makeup Revolution.Много исках да ги пробвам, бях чувала предимно добри отзиви за тях.Очаквайте в най-скоро време подробно ревю на палитрите със суочове и всичко останало.Тук няма да издавам повече, за да не стане постът твърде дълъг и невъзможен за четене. 😀



Спирала Maybelline Total Temptation.Тя също има самостоятелен пост ето >>>ТУК .Все още съм със същите впечатления от нея.Допада ми за ежедневно ползване и се отразява добре на миглите ми.Още за нея в ревюто й.


Essence The Gel Nail Polish, в цвят Rainbow with sprinkles.Много нежен, но и в същото време блестящ нюанс.Харесва ми, че е нещо по-различно от стандартните перлени лакове.Трудно се улавя на камера, но има розово-лилав подтон и множество миниатюрни брокатчета.На живо лакът изглежда доста по-впечатляващо.Забелязах, че при мен се лющи една идея по-бързо от връхчетата на ноктите, в сравнение с останалите ми лакове.Това съм го установила и при други лакове на Essence, които съм ползвала.Но пък цветът ми харесва толкова много, че не обръщам голямо внимание на този факт, просто подновявам лака си по-често и всичко е точно. 😀


Дезодорант Nivea Fabulous Flower.Серията е нова, а този аромат ми допадна изключително много.Някак парфюмен и женствен, но и нежен.Малък минус е, че при мен не предпазва толкова добре, което съм забелязала с дезодорантите на Nivea.Казвам малък, защото го очаквах и не съм разочарована.Взех си го само за освежаване през деня и заради аромата.


Следват няколко продукта на La Roche Posay, които си поръчах онлайн.Имаше промоция в Remedium.bg, при покупка на фондьотен от марката получаваш два мини продукта, термален спрей и мицеларна вода.По принцип съм пробвала тестер на фондьотена и веднага ме спечели.Има много добра покривност и матов завършек.Термалната вода под формата на спрей също ми харесва, ползвала съм подобни спрейчета и на други марки и ми допадат като продукт.Мицеларната вода Ultra не е лоша, но не ме грабна.Кожата ми е доста капризна и не се разбира със всичко.За сега толкова, подробни впечатления и за трите ще има в следващия пост, който ще е ревюто им.

***
Това бяха всички продукти!
Поздрави,  усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...