Haul/ Поръчка от Pink Panda

by - ноември 02, 2018


Здравейте!
В този пост искам съвсем накратко да ви покажа нещата, които си поръчах наскоро от сайта  Pink Panda.Да речем, че това ще е нещо като Haul пост, в който мисля да изкажа кратки впечатления както и информация за самата поръчка от сайта.


И така, причината да поръчам бяха ето тези две Re-Loaded палитри от Makeup Revolution,  които исках доста отдавна.


Първата се казва Revolution Re-Loaded Palette Newtrals 2 и съдържа 15 цвята във все още актуалната топла, розово-червенa гама.С тази палитра реших да изляза от зоната си на комфорт като изпробвам нещо ново и нетипично за мен.Знаете, споделяла съм ви, че харесвам и нося почти ежедневно сенки в телесната, кафява и нюд гама.Смятам, че те ми стоят най-добре и до сега не смеех да с впусна в по-смели нюанси, като червеното например.
Палитрата Newtrals 2 бих казала, че е от по-бюджетните предложения на марката, същото се отнася и за другата, за която ще ви разкажа след малко.Цената на тези палитри е по 4£ или 4.99евро всяка.
Втората палитра носи името Revolution Velvet Rose и отново е от серията Re-Loaded на марката.За нея нямах търпение, още щом я видях ми хареса като гама и цветове.Тя се води един много бюджетен двойник на палитрата Soft Glam на Anastasia BH.Цветовете в нея са от любимата ми топла гама, има предимно земни, телесни и кафяви нюанси, също така два прекрасни златисти цвята, каквито също обожавам.
Ползвам палитрите от скоро, но мога да кажа, че и двете са силно пигментирани, с доста наситени цветове, което се отнася дори и за матовите нюанси.Все още събирам подробни впечатления, така че скоро очаквайте ревютата им в блога.Искам да съм колкото се може по-обективна, ето защо ще ги изпробвам още малко.Засега няма да издавам повече за тях. :)


Още нещо, което добавих към поръчката си е ето този лак Essence The Gel Nail Polish в перлено-блестящ нюанс, който мени оттенъка си на светлината.Цветът е 111rainbow with sprinkles.Той има в състава си множество миниатюрни блестящи частици в бяло, розово и т.н.Впечатления за него очаквайте също в някой по-подробен пост в блога.


И накрая дойде време да ви разкажа и за самата поръчка от сайта Pink Panda.Дълго се колебаех дали да поръчвам от там, но в крайна сметка реших да пробвам.Имат доста голямо разнообразие от продукти, освен това доставят с куриер, което за мен до някъде е по-удобно и сигурно.Обмислях и поръчка директно от сайта на Makeup Revolution - revolutionbeauty.com (между другото марката наскоро отново смени името си, този път от Makeup Revolution на Revolution Beauty London, но за по-удобно аз  ще си ги наричам със старото име :D). Всъщност няколко момичета ми споделиха във Facebook и Instagram, че са поръчвали от официалния сайт и са доволни, но са им пристигали палитри със счупена или пукната опаковка.Освен това не ми се рискуваше особено с БГ пощи, та ето кое ме доведе до сайта Pink Panda.При него продуктите се доставят от чужбина, мисля че Словения.Пише, че срокът за доставка е около 6 работни дни.Аз имам предишен опит със сайта Parfimo, които също доставят от чужбина (складове в Чехия), така че не бях притеснена от срока за доставка.Да кажем че до една, максимум две седмици нещата са ми пристигали.Моята поръчка от Pink Panda пристигна за 10дни, което определям като нормален срок.
След като направите самата поръчка на сайта, ще получите e-mail с потвърждение и подробности за доставката.Често има кодове с отстъпка на продукти, аз реших да се възползвам от безплатната доставка за продукти над 29.90лв.Всичко дойде добре опаковано в балончета и беше здраво.Искам да спомена, че на сайта има лека надценка на продуктите на Makeup Revolution, предполагам сте забелязали.Всяка от палитрите аз поръчах на цена от 13.99лв.При мен не се усети толкова заради безплатната доставка.Но все пак искам да го спомена, защото прави впечатление.По принцип най-точно можете да сверявате и да си направите равносметка за цените в официалния сайт на марката.

И така за финал ще кажа, че съм доволна от обслужването и поръчката от сайта Pink Panda.Продуктите разбира се са чудесни и скоро ще ви разкажа подробно за тях.Може би съм го споменавала доста пъти, но Revolution ми е една от любимите марки и харесвам нещата им.Ще се радвам да споделите мнение вие от къде поръчвате продукти на марката, имали ли сте проблеми при доставка и т.н.

Това беше за днес!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
***

You May Also Like

1 коментара

  1. Чувала съм за този сайт но никога не съм си поръчвала от там но цветовете на тази палитра са прекрасни.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...