Maybelline Total Temptation Спирала

by - октомври 31, 2018

Здравейте, дами!
В днешния пост ще ви разкажа малко повече за една спирала, която беше доста популярна преди известно време, става въпрос за Maybelline Total Temptation.


Първо ще започна със стандартната информация.Според Maybelline спиралата се води за обемни мигли, с екстракт от кокос, който има подхранващи и хидратиращи свойства.Обещава интензивен обем и плътност, наситено черен цвят.Кремообразна структура и формула, която не утежнява миглите.

Няма да се спирам подробно на опаковката, мисля че е видно колко прекрасна и фотогенична е тя.♡



След като тествах достатъчно дълго спиралата, мога да кажа, че успях да си изградя мнение и да събера цялостни впечатления за нея.
Спиралата действително е с много мека и приятна консистенция, което се усеща може би още при първото нанасяне.Четката е прилична, удобна е за работа и не сплъстява миглите.Има типичната форма, както при повечето спирали за обем.
Накратко ефектът от спиралата е обемни и не чак толкова дълги мигли.Не съм заснела кадър как стои, тъй като не е нещо зашеметяващо или по-особено като визия върху миглите.Аз бих я определила като приятна ежедневна спирала.Има напълно задоволителна издръжливост и не се рони под очите.До вечерта остава във вида, в който съм я нанесла.Сваля се сравнително лесно и без кой знае какви усилия, което е още една причина да я харесвам за ежедневието ми.По този критерий мога да я сравня с нейната предшественичка, спиралата Maybelline Lash Sensational, за която ви споделих, че се почиства доста трудно и определено не ми допада за всекидневна употреба.Да, ефектът на миглите при Total Temptation не е  "wow" , но пък е достатъчен за дните, в които не искате драматични грим визия, а просто приятни, обемни и леки мигли.

Другото по-интересно нещо при нея е ароматът ѝ.За първи път използвам толкова "ароматна" спирала.Миризмата наподобява на нещо сладко и кокос.Това определено придава доза чар на продукта.



Още едно позитивно нещо, което забелязах след употребата на спиралата Total Temptation е известно подобрение в структурата и дебелината на миглите си.Предполагам, това се дължи на леката ѝ формула и най-вече наличието на екстракт от кокос в състава.Не съм очаквала спиралата да има подобен ефект, определено съм изненадана.При всички случаи ми допада идеята за по-щадяща и подхранваща спирала, която не изтощава миглите при всекидневна употреба.Предполагам сте забелязали как някои по-трайни и водоустойчиви спирали действат при продължително ползване, миглите стават по-тънки и някак имат изтощен вид.Та ето още един плюс за Total Temptation, подхранващите ѝ свойства, които за мен до някъде компенсират липсата на сериозен "wow" ефект.


И така, нека обобщим накратко.
Защо харесвам спиралата Total Temptation:
  • лека и приятна за употреба консистенция
  • хубав, ежедневен обем
  • много добра издръжливост
  • прекрасен аромат и опаковка
  • подхранващ миглите ефект (поне при мен)
Какво не ми допада в нея:
  • не изглежда впечатляващо на миглите
  • не дава екстремен обем и дължина

В крайна сметка позитивите при мен леко надделяват.Мога да кажа, че съм доволна от спиралата и я ползвам всеки ден.В началото имах по- големи очаквания към нея, но я пригодих добре към ежедневието си.
Съчетанието на прекрасната опаковка, аромат и визия, заедно с меката консистенция и грижата за миглите за мен е сполучливо и прави спиралата един от най-предпочитаните продукти в грим колекцията ми в последно време.Бих ли я препоръчала?Определено да.Смятам, че си заслужава да се пробва, стига да се съобразите с особеностите ѝ.

Цената, на която закупих спиралата Total Temptation беше промоционална, около 10-11лв.Редовната е малко по-висока, около 16лв., но често има намаления на марката, както предполагам сте забелязали.Съветвам ви да ако сте я набелязали да изчакате дните с промоция по магазините.


Това беше всичко за днес!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...