Vichy MIneral 89 Daily Booster

by - октомври 15, 2018

Здравейте!
Днес ще ви разкажа повече за един нашумял напоследък продукт.Това е Vichy Mineral 89 Daily Booster дневен гел-бустер за лице.

Първо ще започна със стандартната информация за него.
Продуктът представлява лек и немазен гел за лице, подходящ за всеки тип кожа.Съчетава най-високата концентрация на минерализираща термална вода Vichy с хиалуронова киселина.Подобрява дългосрочната хидратация на кожата, правейки я по-устойчива на външните агресори като замърсяване, стрес и умора.
Формулата му се състои от органични съставки.Консистенцията е немазна, не оставя лепкаво усещане по кожата.
Активните съставки са:


  •  89% Vichy Минерализираща термална вода, богата на 15 минерала, която подобрява защитната бариера на кожата и възстановява PH баланса
  • Хиалуронова киселина, която хидратира и "запълва" кожата

Продуктът е без парабени, алкохол и парфюм.Хипоалергенен и дерматологично тестван.
Как се използва?
По две капки сутрин на лицето.Като хидратант и първа стъпка, преди обичайната ежедневна грижа (крем и т.н).Самостоятелно, също така преди грим.


Моите впечатления
Лично на мен Vichy Mineral 89 ми пасна идеално като продукт и определено ми хареса.Знаете, споделяла съм тук, че имам проблемна, даже бих казала реактивна кожа.Не понася голяма част от продуктите за лице, ежедневни кремове и хидратанти.Vichy Mineral 89 ми идва идеален, лек и приятен гел.Определям го точно като "booster".Тази дума нашумя напоследък, всъщност означава продукт с нещо като"напомпващ " ефект.Аз го нанасям най-често през деня.След него усещам кожата си мека и загладена, също както споменах леко "напомпана", предполагам заради хиалуроновата киселина в състава.
Бих казала, че Vichy Mineral 89 е много добра основа за грим, след него фондьотенът ми се нанася изключително лесно и гладко по лицето.Особено матиращите ми фондьотени стоят много по-добре върху този гел-бустер.


За кого смятам, че е подходящ Vichy Mineral 89?
Според мен както е описано продуктът става за всеки тип кожа.Аз бих го препоръчала и за мазна/комбинирана/ проблемна, понеже е достатъчно лек и не утежнява допълнително.Дори забелязах, че при мен има успокояващ ефект, особено при зачервявяния и несъвършенства.
По мое мнение би паснал и на хора със суха кожа, но трябва да се съчетае със друг подхранващ продукт като крем за лице или серум.Гел-бустерът на Vichy е доста лек и за много суха кожа не би бил достатъчен като единствена грижа.
Ако търсите продукт с пречистен състав и добро съдържание на хиалуронова киселина, то определено Vichy Mineral 89 е идеалната опция за вас.
Тук искам да спомена, че продуктът не е тип "анти бръчки", не е предназначен за изглаждане на по- дълбоки линии.По скоро става за по- млада кожа с фини линии, за омекотяване, укрепване и хидратация.


Състав:
AQUA / WATER - PEG/PPG/POLYBUTYLENE GLYCOL-8/5/3 GLYCERIN - GLYCERIN - BUTYLENE GLYCOL - METHYL GLUCETH-20 - CARBOMER - SODIUM HYALURONATE - PHENOXYETHANOL - CAPRYLYL GLYCOL - CITRIC ACID - BIOSACCHARIDE GUM-1



Цената на Vichy Mineral 89  е около или малко под 40лв.
В заключение ще кажа, че гел-бустерът на Vichy ми допадна изключително много.Лек е, подходящ е за кожата ми, не омазнява.Успокоява, хидратира и е чудесна основа под грима.Много ми допада и концепцията за един толкова пречистен продукт със съдържание предимно на термална вода.


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...