Haul /Нови продукти

by - септември 26, 2018

Здравейте!
Днешният пост ще бъде на тема нови придобивки.Тук ще ви покажа някои, поне по мое мнение доста интересни продукти.И така, да започваме!


От дясно на ляво, първи е любимият ми в момента душ-крем.Palmolive Strawberry Touch Body Butter Shower Cream, изключително приятен за употреба, ароматът е наситен и божествен.Оприличавам го на ягодово сорбе или нещо подобно.Текстурата му е много мека и кремообразна.♡Прекрасен продукт за баня.


Взех си поредна опаковка от шампоана Avon Advance Techniques в оранжевата опаковка, който се води Anti Hair Fall или против косопад.В състава си има аргинин, кератин комплекс и ментово масло.Вече съм ви говорила за него в блога, допада ми и продължавам да го използвам.Почиства добре, освежава косата и скалпа.
Pantene Pro V Glatt &Seidig балсам за коса.Да си призная, хареса ми действието му.Прави косата гладка и разплетена.До момента не съм била впечатлена от продуктите на Pantene, но този балсам определено ми допадна.Не е купуван от България, мисля че тук серията се води Smooth&Sleek.Бих си закупила и варианта, който се предлага  у нас, за да проверя дали ще е същия като ефект и действие.



Шампоан Schwarzkopf Blond Me Keratin Restore определено ми хареса.Пише, че е без сулфати, което също е плюс.Подходящ е за руса коса, много нежен и приятен за употреба.Омекотява косата и сякаш леко я подхранва.Мисля, че намерих още един любимец за баня.
Avon Planet Spa Radiant Gold блестящо олио за тяло, вече си има отделен пост в блога.Допадна ми, дава деликатен блясък по кожата.Още подробности ще прочетете в ревюто му.
За малко да пропусна и лакът за нокти от снимката, Misslin top coat, той е прозрачен със сърчица за декорация.Може би го помните, в профила на блога в Инстаграм ви показах как стои преди време.



Duchesse Мицеларни тампончета за почистване на грим.На първо място ухаят чудесно, може би една идея по-силно за моите предпочитания.Почистват добре кожата.Не изсъхват след отваряне, стига да се затваря добре капакът на кутийката.Интересен продукт, аз ги използвам предимно за очи.За лицето си използвам друга мицеларна вода, подходяща за чувствителна и проблемна кожа.Общо взето за там съм предпазлива и не почиствам с всичко.


Alterna Bamboo Shine Brilliance Cream.Гениален продукт, особено за дълга, заплетена и изсветлена коса като моята.Ползва се като грижа след баня за лесно разресване, блясък, мекота и подхранване.Само хубави неща мога да кажа за този крем.Също така е икономичен, съвсем малко количество е нужно за да направи косата мека,  подредена и загладена.
Vichy Mineral 89 гел бустер за лице.Скоро ще опиша подробните си впечатления за него в отделен пост.Определено ми хареса и ми пасна. Лек и приятен гел за лице.Какви са ефектите от него и как се използва ще видите в следващата публикация в блога.


Essence My Must Haves единични сенки за очи.Също имат самостоятелен пост в блога >>> ТУК .Имат добра пигментация, особено за цената си.Много блестящи и наситени са, може да се използват и като хайлайтър на лицето.

Spilantox Theraphy Organic Cosmeceuticals
Терапия за лице с натурален произход, която изглажда, омекотява кожата и изравнява тена на лицето.На базата на натурални масла и хиалуронова киселина.Има приятен плодов аромат, отново на базата на естествени съставки.Продуктът няма минерални масла и изкуствени аромати в състава си.Без парабени, силикони и продукти с животински произход.Също така марката е твърдо против тестването на продукти върху животни.
Терапията се нанася на лицето с памучно тампонче.След това може да се отмие, а може и да се остави на лицето, според нуждите на кожата.От нея усетих приятен "буустинг" или напомпващ ефект.Също повлия добре на несъвършенствата, някак ги успокои в дълбочина.Посланието на продукта е "кажи не на ботокса и да на природата".


***
Това бяха всички продукти.
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
:)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...