Любими продукти Юли ~ Favorites July

by - август 14, 2017



Здравейте!
В днешния пост ще ви разкажа накратко за любимите си продукти, които се откроиха от останалите през изминалия месец Юли!

Ще започна от ляво на дясно:
Лосион Nivea Protect&Bronze с фактор 30.Определено от всичките ми продукти за защита от слънцето, този ми е тотален фаворит.На първо място искам да спомена, че фактор 30 си е задължителен за мен, заради любимата ми дестинация за плаж, която е Гърция.За там определено не бива да се рискува с нисък фактор.Точно с този лосион на Nivea забелязвам, че се почернява по-бързо.Освен това в него ми допада, че е лек, хидратира кожата и най-вече, че е удобен за нанасяне.По принцип имам и този на Nivea с фактор 30, в по-тъмно синята опаковка.Той има силна защита, но е доста по-труден за нанасяне, заради гъстата си консистенция.Ето защо него не го включвам в любимците си тук, иначе се справя отлично и пази от изгаряне.


Палитра сенки Sleek I-Divine - A New Day.Бях я позабравила, но сега се върнах към нея.Според мен е идеална за лятото и топлото време, най-вече за през деня, когато не ми се носи силен грим на очите.Тя се състои от матови и блестящи телесни тонове, добре пигментирана е, но откъм трайност има какво да се желае.Подробен пост за нея със суочове вижте ТУК

Macadamia Healing Oil Treatment, олио за коса с макадамия и арган в малка опаковка от 30мл.За него имам пост и за това няма да ви разказвам подробно, харесвам го понеже действа в дълбочина и прави косата мека .Ревюто му можете да прочетете ТУК

Спреят за тяло с манго на снимката е непознат у нас, получих го като подарък.Става въпрос за JACQUES BATTINI Spiced MANGO Body Mist.Прекрасен спрей, ароматът му е силен и плодов, точно като на манго.Понякога миризмата ми напомня и за натурален сок ( като тези от мултивитамин или екзотик :Д), толкова е автентична.Препоръчвам го с две ръце, траен е върху кожата и едновременно освежава.Марката е някаква полска, не я бях чувала до момента.

Лакът за нокти на Perfect Gel Look беше спонтанна покупка, сега ми е супер любим.Четката е широка и удобна, цветът му е много нежен и летен.Издръжливостта му е добра, доволна съм.Как стои на ноктите можете да видите в профила на блога в Instagram.

Мини кремчето за лице е на La Roche-Posay ANTHELIOS XL 50+  в мострен вариант.Аз го ползвам предимно за плаж и съм много доволна.Не съм с толкова бяла кожа, за това си слагам от него само преди сериозно излагане на слънце.Кожата ми го приема добре, кремът не е мазен и може да се носи под грим.Подходящ е за мазна и смесена кожа като моята.Защитава силно и ми харесва.Препоръчвам го.

Другият лосион за тяло на Nivea Sensual съм го споменавала вече, води се лимитиран  и не е взиман от България.Напоследък виждам, че тази серия са я пуснали и у нас, но с други аромати.Този, които имам аз е с аромат на прасковен цвят.Лосионът е идеален за лятото, защото е лек и хидратиращ.Нанася се лесно по кожата и освежава.

Последна е мицеларната вода на Garnier Sensitive Skin в малка опаковка от 125мл.Харесва ми как почиства, оставя кожата гладка и освежена.За цената си е добра и си върши работата.Тази опаковка е идеална и за път.По-подробно за нея можете да прочетете в поста ТУК


Това бяха моите любимци за месеца!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...