Yves Rocher Raspberry Peppermint - Mini Haul

by - септември 16, 2016



Здравейте, дами!
От известно време не бях писала в блога, сега реших за кратко да се завърна и да ви покажа две нови придобивки, които много харесах.Ползвам ги отскоро, това са лосион за тяло и душ гел Yves Rocher Raspberry Peppermint, или в превод малина и мента ;)


Мисля, че серията е нова, също и опаковките.Има още различни комбинации, които също ми се иска да пробвам.Както повечето продукти на марката ухаят чудесно, имат доста автентични миризми.Серията "Малина и мента"се води енергизираща и освежаваща сетивата.Определено съм съгласна с това, ароматът на мента е съвсем лек и ненатрапчив, като преобладава този на малината.На мен такива плодови аромати са ми любими - на ягоди, малини, манго...и какво ли  не още.



Душ гелът е приятен и мек за употреба в банята.Почиства добре и не изсушава кожата.

Лосионът за тяло прави кожата мека и хидратира много добре.Харесва ми, че консистенцията му е лека, не е твърде кремообразна.Лесен е за нанасяне и не се маже неприятно както някои други лосиони, които съм ползвала.Друго което ми допада в тях е, че са удобни за носене на път, опаковката не е прекалено голяма нито пък малка.Побират се идеално в козметичен несесер.


Като количество и двата продукта са по 200мл.Моите не са купувани от България, но знам, че и тук се предлагат.Лосионът видях, че е на цена малко над 6лв., а душ гелът около 4лв.
Определено имам желание да изпробвам и други аромати.Аз мога да кажа, че съм фен на марката, още от преди си имам един любим техен лосион с градинска праскова.^^
А кой е вашият любим продукт на Yves Rocher, ще се радвам да споделите в коментарите!


***

Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl

You May Also Like

2 коментара

  1. Пробвах лосиона от тази линия, но определено ароматът с добавената мента според мен не е най-доброто решение за подновяване на формулата, която в предишния си вариант беше само с аромат на малини, едновременно доста по-траен и по-мек.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,по-нестандартна комбинация е, определено.Все пак е нещо различно, въпрос на вкус :) :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...