Lollipop Cosmetics сенки за очи

by - декември 11, 2015

Здравейте, дами!
Днес реших да споделя впечатленията си от сенките на Lollipop Cosmetics, които си поръчах наскоро, взех ги много изгодно от сайта на марката по време на черния петък.Любопитството ми надделя и побързах да се възползвам от момента, за да ги изпробвам като качество, бях чела добри отзиви за тях.Поръчах си поотделно тези пълнители, не исках да избързвам с палитра, преди да се уверя, че си заслужава.Пристигнаха много добре опаковани, самата поръчка стана бързо, задължително се обаждат за потвърждение, а доставката до офис на куриер при мен излезe малко над 3лв.

Според описанието сенките са италиански, нямат парабени, аромати, продуктите им не са тествани върху животни, което е много добре. Разделени са на три категории - матови, блестящи и перлени.Като качество не съм сигурна дали оправдаха напълно очакванията ми.Първият проблем е, че изборът на цвят в сайта е труден, не са показани реално нюансите.Аз съм си поръчала два почти идентични цвята, единият е малко по-светъл от другия.На клепача стоят почти еднакво.Жълтият нюанс сенки всъщност си го представях златист, но се оказа съвсем жълт с малки брокатчета вътре :D

Не съм толкова придирчива относно цветовете, бих ползвала всички, въпреки объркването.Другото, което не ми допадна толкова е тяхната пигментираност.Моите клепачи са леко мазни, предполагам, че заради сухата им формула пигмента не се наслоява добре.Консистенцията на сенките е прахообразна, като взимам с четката пада доста прах, иначе са меки на допир.
 UPDATE: в крайна сметка успях да изкарам повече цвят от тях (двата кафяви нюанса) с по-голямо количество основа върху клепача.Сенките нанесох с пръст и се получи добре!Извод - ползвайте задължително с основа и ще имате наситен цвят :Д
Жълтият и белият-ванилия цвят са най-леко пигментните, най-наситеният е тъмно кафявия.Тези трите се водят блестящи, а свело кафявия- перлен, като на очите няма голяма разлика, по скоро са матови с различни частици вътре.
Относно трайността, много хора споделят, че при тях издържат цял ден, при мен в края на деня вече няма и следа от тях ако ги ползвам без основа.С основа са по-издръжливи и наситени.
341   361
315   321
Като цена пълнителчетата са около 5лв., в сайта има редовно намаления на около 3лв.броя, също има и магнитни палири, които се поръчват отделно.Така всеки може да си направи сам палитра с различни сенки, руж или пудра.Има и голям избор готови палитри.
Какво е вашето мнение за сенките на Lollipop, доволни ли сте? Ще се радвам да споделите опита си с марката! :)))
***
Поздрави и усмивкии!
Dreamgirl


You May Also Like

3 коментара

  1. Привет!Наскоро се възползвах от коледните им намаления, които вече са пуснали в сайта им и поръчах палитра и 3 бр. четки! Подобно на теб и при мен пигментацията не е на ниво, каквото ми се иска, въпреки че съм ги използвала два пъти досега, разпрашват се много-факт!!! Без да сложа основа едва ли ще се задържат много дълго време.Искаше ми се да са малко по-наситени и издръжливи за цената си. Не съм писала ревю за тях, понеже искам да ги поизпробвам още малко, но и не съм с ефекта "wow", беше ми любопитно, изпробвах, ще се замудя дали да си поръчвам пак от марката??? !!!! Ако искаш да видиш моята палитра съм направила снимки в fb страничката ми Allmypassions

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще я погледна палитрата, аз съм си набелязала доста други неща, които да си взема, така че не мисля да пробвам още ... Дори тези сенки, които имам ще ми е трудно да изхабя :D :D :)

      Изтриване
  2. Ясно. Категорично се отказвам значи да ги опитвам тези сенки. Не знам колко хиляди пъти вече отварям сайта им, започвам да избирам, сравнявам по 100 часа цветове, които грам не се доближават до реалните и ....
    Но поне вече няма да го мисля.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...