Rimmel APOCALIPS Лак за устни

by - януари 05, 2015

Здравейте, дами!
Напоследък често засичах това червило в блог пространството, незнайно защо не му бях обърнала подобаващо внимание до момента :Д Видях няколко ревюта и реших веднага да го потърся.За щастие в близката козметика го имаше, много ме радва, определено е находка.Обожавам го, на празниците беше доста често до мен!

Сигурно ви е познато вече, става въпрос за Rimmel London APOCALIPS в цвят 102Nova.
Защо ми харесва толкова:
  • Цветът е интензивен, в розов нюанс, който ме грабна моментално
  • Консистенцията му е гъста, въпреки че е лак за устни, не се разтича и има голяма плътност
  • Трайността е много добра, разбира се все пак си е течно червило, когато започнете да се храните или пиете се изтрива до голяма степен
Относно опаковката, здрава е, капачката е с интересна форма, като диамант, затваря лака за устни плътно, няма опасност да се разтече.Четката му е леко вдлъбната в средата, което позволява да се нанесе повече продукт на 1,2 пъти.Тези елементи му придават допълнително чар.Има аромат, който ми е трудно да определя, може би на някакво цвете или нещо подобно, но не е твърде натрапчив, свиква се.На устните е приятен, не лепне, не се усеща тежко, няма изсушаващ ефект.Тук искам да вметна, че в състава има парабени.Аз лично ще си го ползвам с радост, въпреки че се стремя да гледам за тези подробности, но толкова си го харесвам ...

Цената на Apocalips е около 7.90-8лв.Като количество е 5.5мл.Стои ефектно и се забелязва определено. :))


***
Поздрави и усмивки! :)))
Dreamgirl

You May Also Like

3 коментара

  1. Имам го,но в друг цвят.Определено е много хубав продукт :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веднага ще погледна в блога ти :Д има интересни цветове като цяло! :))

      Изтриване
  2. Постоянно го заглеждам, но все не го купувам. Май ще пробвам нюд варианта

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...