Любими продукти 09-10.2015

by - ноември 11, 2015

Здравейте!

След дълго отсъствие в блог пространството, най-после се реших да напиша този пост за да ви покажа някои избрани продукти, които ползвам постоянно през последните месеци и много харесвам.Мисля че ще представляват интерес и за вас, определено ви ги препоръчвам. Изключително полезни се оказаха за мен, особено тези в графа "Грижа за кожата", тъй като напоследък имах известни проблеми с нея. :)))

Започвам подред с Душ гел Yves Rocher Бурбонска ванилия с био екстракт от ванилия, хамамелис и други растителни съставки, без животински такива.Има неутрално Ph.Размер 400мл, цена около 8лв.Харесвам душ геловете на марката, този оставя доста силен аромат по кожата, имам единствено една забележка към леко странния му цвят :Д .Също друго което  ме затруднява с него е липсата на помпичка, малко е досадно докато изкараш колкото ти трябва от голямата опаковка.Може би това е единственият продукт, към които имам критики за разлика от другите ми любимци, но съм фен на марката и ще си ги ползвам занапред с удоволствие!Може да ми препоръчате ако сте пробвали и сте доволни от някои душ гел на Yves Rocher!


URIAGE Термална мицеларна вода.За комбинирана към мазна кожа.Съдържа екстракт от зелена ябълка, има и подобен аромат.Описанието може да прочетете долу, на кратко почиства и матира кожата, премахва грима, свива порите, помага за регулиране на себума.Действително при мен имаше такъв ефект, аз я ползвам вечер, след като вече съм свалила грима си, за да премахна ако има остатъци и да успокоя кожата си.Не обичам да премахвам грима си само с мицеларни води, тази се справя задоволително, но аз и не я взех само с тази цел.Един водоустойчив или по-силен грим се сваля добре, по мое мнение, само с двуфазен лосион или такъв на по-мазна основа.Термалната вода на Uriage я ползвам за да почистя и свия порите на кожата си и да успокоя възпаленията, които имам.Препоръчвам я, ползвала съм подобна на Avene, също е добра, мисля че не помагаше дотолкова за свиването и почистването на себума от порите, но пак бих си я взела за в бъдеще.
Цената за 250мл. е 20.90лв.


AKNICARE treatment losion. Лосион на алкохолна основа за локално лечение на участъци, засегнати от акне.Купуван е от чужбина, по точно от една гръцка аптека, за това няма подробно описание на български.На кратко за действието, не изсушава кожата по никакъв начин, въпреки че съдържа алкохол, когато се нанесе е леко мазен бих казала, успокоява подуването и зачервяването.Нанася се със специална гъбка-апликатор.Доста силен е, определено помага и съм доволна.В аптеката ми го препоръчаха като нещо ново и добро, което се дава от дерматолозите.Стори ми се леко скъп, но не съжалявам, наистина помага на проблемните участъци, особено ако се нанесе няколко пъти през деня.Като цена беше 18.20евро, на българския пазар съм го засичала на по-ниска цена, онлайн магазин беше.В упътването е посочен сайт на марката - www.synchroline.com



Carroten Facial Water, спрей за лице с минерална вода от немските Алпи.Съдържа Na, Mg Ca.Хидратира и освежава кожата, охлажда.Подходяща за всеки тип кожа.Един страхотен продукт, натурален и изчистен.Отново не е купуван от България обаче, не съм сигурна дали го има тук.Ползвах го в края на лятото за да се освежа в горещото време, сега също ми влиза в употреба.Кожата след него е хидратирана, успокоява раздразнения, зачервявания, прави свеж тена на лицето.Дори лятото в жегите, когато кожата ми започне да лъщи, се пръсках с водата, ефектът беше моментален, премахваше се омазняването и лицето ми ставаше свежо отново.Препоръчвам я!


Тоалетни трици Hristina с кафе.Чудесни са, ексфолират идеално, не са твърде агресивни, не изсушават, дори леко хидратират.Помагат ми да се боря с някои белези от акне, съставът им е страхотен.Имат аромат на кафе най-вече.Цена около 4лв. за 250мл.


Следващият продукт ще спомена само набързо, Дезодорант на Garnier Mineral Protection Cotton Fresh.Взех си го заради хубавия и нежен аромат, това ми е втория от серията, тази в лилаво ми е любима.Предпазва добре, не е максимална защита, например дезодорантите на Dove при мен се справят по-добре.Наистина не оставя петна по дрехите, бих си го взела отново, харесват ми!Цена около 4лв.Не съдържа алкохол и парабени.


Последно е Молив за вежди IMPALA No:4.Допада ми като цвят, светло кафяв е, мек и приятен за ползване.Струва ми се обаче, че свършва доста бързо.Стои естествено, не се размазва и издържа през целия ден!Цената е около 2-3лв., доста изгоден е.

***

Поздрави и усмивки! :)))



You May Also Like

3 коментара

  1. Yves Rocher продават помпички за продуктите си отделно. Аз имам такава за същия тип шише.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер, значи ще попитам в магазина, надявам се да предлагат!:)))

      Изтриване
  2. Страхотни любимци! :) Аз харесвам душ-гела на Yves Rocher от серията Olive Oil.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...