Golden Rose Velvet Matte Lipstick

by - януари 01, 2015


Здравейте, момичета!

В началото на Новата година, искам да ви покажа едно от червилата, което беше с мен по време на празниците - Golden Rose Velvet Matte Lipstick. Харесах си го от пръв поглед в магазина, супер интензивен цвят и наситеност.Бях чела доста позитивни отзиви за него, определено и аз се присъединявам към тях, дори съм изненадана от качеството му.Определено е много добро попадение!



Защо го харесвам толкова:
  • на първо място - разкошният цвят - наситен, силен, тъмно розов.До някъде го оприличавам на неонов дори <3, има и малко пепел от рози
  • голямата трайност за такъв тип продукт.Червилото е матово, през деня стои доста часове върху устните, само при хранене се поизтрива. Добре е да се нанася на подхранени и хидратирани устни, понеже изсушава леко.Но като видите ефекта, мисля че ще забравите за тази подробност.Все пак ако ви пречи това, може да си вземете в чантата и балсам за устни, или пък върху него да нанесете по-течно червило/гланц

Червилото си има специална опаковка, което гарантира целостта на продукта.На нея е описан и съставът му: 


Друг плюс е цената, около 4лв., което е мноого изгодно според мен, спокойно мога да кажа, че това е едно от най - хубавите ми червила. Има богата гама от цветове, от тях си набелязах още няколко бъдещи покупки.Голямо разнообразие от свежи нюанси.Аз както обикновено винаги налитам на розовите :Д!Опаковката му е стабилна, капачката не пада, може да се носи в дамската чанта.С две думи, сполучлив продукт, препоръчвам ви го! :))








***


You May Also Like

4 коментара

  1. Тези червила са идеални за цената си :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така ее, има много хубави цветове от тях, които грабват окото!

      Изтриване
  2. Да , но аз ги потърсих в магазина и ми отговориха, че не са зареждали още от новите серии на GOLDEN Rose

    ОтговорИзтриване
  3. Тези червила са тотален хит :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...