Haul/Нови придобивки

by - ноември 30, 2014

Здравейте, момичета!
Ето че успях да отделя време за един отлаган пост с нови придобивки!Вече съм ги изпробвала, а някои, например парфюмът на Refan, определено смятам да си взема отново. Като цяло харесах почти всички продукти, с изключение на един, който не ми се оказа толкова полезен, колкото се надявах...

И такаа..
Дезодорант Dove Go Fresh 48h, Pomegranate &Lemon Verbena 
Знаете, тези дезодранти са ми любими не от вчера, ефективни са, предпазват почти на 100% , ухаят добре, определено са "сигурна защита". Попаднах случайно на нов аромат, които не бях виждала до момента - нар и лимонова клонка ( или нещо такова :Д ).Свеж и леко сладникъв е, ухае добре през целия ден, също така и след тренировка във фитнеса :д,
Цена около 4.90лв.

Парфюмна вода REFAN Golden Line, Stardust 187
Не успях да устоя на блясъка му :Д Свежо парфюмче, не с кой знае каква трайност, но аз съм доволна, ароматът е подобен или трябва да отговаря на този на DIOR - J'adore.Не съм наясно до колко е постигнато съответствие, ако някой е имал и двата, може да сподели! :)) Аз го ползвам всеки ден, понеже е свеж, леко сладнеещ и плодов.Вече успях да изхабя за отрицателно време доста количество продукт :Д , определено е сполучлива покупка, харесвам си го много.Върху кожата остава деликатен блясък, преди употреба шишенцето трябва да се разклати добре. Има разнообразие от аромати, но повечето не ми харесаха толкова, колкото 187.
Цена около 7-8лв. за 50мл.


Шампоан Bilka против сух пърхут
С екстракт от 5 билки: алое вера, живовлек, коприва, репей, мирта .Съдържа и бадемово масло.
Лек, приятен, хидратира силно,  в консистенцията се усеща най-вече алоето, ароматът му е на билки.Харесва ми, че почиства добре, прави косата мека, гладка и копринена, не отнема от обема.Относно досадния прблем със сухия пъхут, мисля че до някъде успя да ми помогне, с времето ще се види пълния ефект.В описанието пише, че е добре да се ползва 2-3 пъти седмично в продължение на 6 седмици и след това да се премине на шампоан за ежедневна употреба.
Цена 4-5лв, 200мл.
Шампоан Elseve Color-Vive за боядисана коса
Ии ..това е продукта, който мисля, че няма да ползвам.. :Д След измиване косата става хубава и жива, подхранва силно, но пък още от първата употреба ми потъмни доста цвета (косата ми в момента е руса), а точно това не исках да се случва :Д Като цяло шампоанът не е толкова лош, но вероятно е по-подходящ за тъмни или кестеняви коси.Ако имате някакви отзиви за него, моля да споделите! :))

Олио за коса Elseve Loreal Extraordinary Oil
Добро е, подхранва, дава лек блясък и ухае приятно на плодове.Като консистенция е средно гъсто.Аз го ползвам след баня и през седмицата, за да се разресвам по-лесно.Не омазнява и не утежнява.Очаквах малко повече от него, тъй като преди време ползвах същтото на Loreal с марката Elvital, закупено от чужбина.

Може да видите как изглежда немското олио Elvital до нашето, разликата в качеството е доста голяма. Както личи на снимките, опаковките също не са идентични.Бг варианта на Elseve е с пластмасово шишенце, докато немското е стъклено и по-масивно.Немският продукт подхранва в дълбочина, дава повече блясък и мекота.Мога да кажа, че е най-доброто, което съм имала.Помага на сухите и заплетени краища, прилича на серум, дори елексир бих го нарекла.Съдържанието на двата продукта в описанието изглежда еднакво, поне аз не съм дотолкова запозната какво представляват съставките.Ако някой от вас разбира повече, ще се радвам да сподели :)) И с други продукти (от една и съща марка и серия) се е случвало да установя, че като качество не са толкова добри, колкото тези, закупени от Германия например.

Лак за нокти Golden Rose Rich Color 72
Имах нужда от нежен и неутрален лак за нокти, който да отива на всичко.През цялото лято носих по-ярки и силни цветове, вече исках нещо различно и романтично :).В магазина за козметика ми препоръчаха този лак, с покривност, блясък и удобна широка четка за нанасяне.Един пласт изглежда добре на ноктите, като цяло ми допада.Нюансът е смесица между розово,прасковено и бежово.Трайността е добра, доста е удобен за ползване, спестява време и съхне сравнително бързо.
Цена около 2.50лв.



















Лак за нокти Flormar 246 Cream Silk
Приятен за окото, нежен и женствен, любимец ми е.Не е толкова покривен като този на Golden Rose, стои по-прозрачен, два пласта стоят идеално.Цвета бих го определила като пясъчно, креместо бежово :д.При първа възможност  ще кача снимки на страничката ми във Facebook, за да добиете представа как изглежда върху ноктите.

***
Поздрави и усмивки!!!:))
Dreamgirl

You May Also Like

2 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...