LISTERIN & ELGYDIUM моите фаворити за зъби

by - август 23, 2014


Здравейте, момичета!

В днешния пост реших съвсем накратко да ви запозная с два продукта, които харесвам и използвам за да се грижа за зъбите си.Всъщност съм доста капризна, рядко намирам нещо, от което реално да усетя ефект и да си купувам редовно.

Водата за уста на Listerine Cool Citrus ползвам предимно вечер и по - рядко сутрин.По принцип ароматът на стандартните ментови Listerine не ми допада никак, ето защо избрах този с плодовете.Понася ми доста добре, даже вече ми е приятен :Д .Почиства задоволително и дезинфекцира силно.Написаното на етикета, че редуцира плаката до 56% повече, от колкото при използването само на четка, е самата истина.Доволна съм и я препоръчвам, цената за 250мл. е 4.30лв.




Следва любимата ми паста за зъби, която за мен е " истинската " такава, за разлика от много други, които се предлагат на пазара - Elgydium Антиплака за чувствителни венци.Една от най - добрите в почистването, които съм ползвала до момента.До известна степен ми намали чувствителността на един зъб, което много ме радва, предполагам повечето от вас знаят за какво говоря - неприятно усещане при допир на зъба със сладко, студено и т.н.Както е отбелязано и на опаковката, за да бъде ефикасно миенето се препоръчва то да трае 2-3 минути с вертикални движения от венеца към върха.Цната е 8.50 за 100мл. и напълно си заслужава.Повече за марката и продуктите на Pierre Fabre ( които са наистина качествени според мен), може да видите тук http://www.usmivka.bg/






***

Усмивкии! :)))
Dreamgirl

You May Also Like

2 коментара

  1. Пастата за зъби и на мен ми е фаворит! Съвсем случайно попаднах на нея и съм сътрашно очарована!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз си я взимам за 2-ри път, мисля да изпробвам и останалите видове :))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...