ESSENCE I Love Extreme Crazy Volume Спирала за очи

by - август 24, 2014

Здравейте, момичета!
Ето че след кратко отсъствие в блога, отново съм на линия!Днес искам да ви запозная с една спирала на Essence, която си взех наскоро и използвам в момента, това е I LOVE EXTREME Crazy Volume.Отдавна мислех да пробвам такъв продукт на Essence, чувала съм добри отзиви за спиралите им и определено се изненадах приятно.Наистина е качествена, особено за цената си, която беше около 6лв.


Според описанието спиралата дава Екстремен обем и ултра черни мигли.Напълно съм съгласна с това определение, след два пласта миглите ми стават огромни, даже леко започват да ми пречат да виждам ( не, не се оплаквам :D).Добре е да я нанасяте възможно най - старателно, с хоризонтални движения от ляво и дясно, за да избегнете слепване.Също съвет от мен, изчакайте да засъхне добре преди да поставите 2-ри пласт.За максимален ефект извивам миглите, така стават подредени и се стоят по-красиво.


Ето така изглежда четката, от гумените е, не е с косъм.Типична за обем.Както споменах вече, работете внимателно с нея и премахвайте излишното количество продукт, защото излиза доста при отваряне.Този тип четки ми е любимия, понеже разделят по-прецизно миглите.



От към трайност е перфектна, издържа през целия ден така, както съм я нанесла и не се рони.Дори ходих на плаж с нея, къпах се и издържа.Естествено не съм плувала под вода :Д, но устоя на мокрене, жега и влага.
Опаковката е лека и здрава.Количеството на спиралата е 12мл.Препоръчвам я, като качество никак не отстъпва на някои други, доста по - скъпи марки.


***
Слънчеви усмивкии!
Dreamgirl

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...