Matrix Biolage Exquisite Oil Олио за коса

by - октомври 29, 2017


Здравейте, момичета!
В поста днес ще ви разкажа за едно олио за коса, което тествам от съвсем скоро, това е Matrix Biolage Exquisite Moringa Oil с масло от Моринга.Марката Matrix е доста известна, особено във фризьорските салони, въпреки това аз не бях ползвала техен продукт до момента.


Олиото е подходящо за всеки тип коса, като в серията Biolage Exquisite Oil има още едно за тънка коса и едно за по-плътна.В състава си олиото има масло от моринга (за което да си призная не бях чувала), арган и макадамия.Между другото в описанието пише, че олиото може да се добавя към маската за коса, шампоана или балсама.Също може да се нанася на косата преди измиване с шампоан, за допълнителна грижа.Като действие е посочено, че изглажда и дава блясък на сухи дължини и краища.
Опаковката на олиото е стандартна, пластмасова е.Помпичката му е удобна, с нея много точно и прецизно се взима количеството продукт, което ви е нужно.
И ето малко информация за морингата, тя е известна като "дърво на живота", богата е на протеини и аминокиселини, антиоксиданти, омега 3 и 6, витамини, изобщо списъкът е дълъг.Смята се, че екстрактът от безсмъртна моринга има силно подхранващи за косата свойства.



След като го изпробвах, мога да кажа, че олиото на Matrix има едно много отличаващо се предимство, а именно, че разплита добре заплетените краища.За дълга коса това си е доста важно.Всъщност тази беше и причината да избера точно него, понеже напоследък косата ми е сериозно :D заплетена, въпреки другите олиа, които ползвам.Имах нужда нещо леко, което да се справя най-вече с този проблем.
Освен, че разплита косата, олиото ѝ придава мекота и ефирност.Има подхранващо и заглаждащо действие.Консистенцията на олиото е сравнително течна, разнася се бързо.Леко е и не омазнява, все пак си е описано, че е за всеки тип коса.Според мен става дори и за по-къса коса, защото няма да я утежни.Струва ми се, че някак попива напълно в косъма, поради което не се усеща и не изглежда мазно на косата.


Важно е от какво се нуждае косата ви, за да прецените кое олио е за вас.Ако например ви трябва по-дълбоко подхранване, възстановяване или укротяване на косата (особено ако е силно увредена), то се насочете към нещо по-плътно и гъсто като консистенция.Такова е олиото на Macadamia, за което също съм писала в блога, ето ТУК.Друго подобно, което имам е олиото SUN Argan Hair Oil на Mastic Spa, за което ви разказах в миналия Haul пост ТУК
Ако пък ви трябва нещо леко, което няма да омазни допълнително косата ви и ще ви помогне да я разрешете по-лесно, може да се насочите към по-течно олио, подобно на това на Matrix.Всъщност аз ползвам не едно и две олиа за коса, като ги сменям според състоянието на косата ми в дадения момент.
Ароматът на олиото Matrix Biolage Exquisite Oil е лек и ненатрапчив.Не е парфюмен и като цяло е трудно да се опише, доста специфичен си е, може би заради морингата..Върху косата не се усеща след нанасяне.Количеството продукт е 92мл.
Олиото поръчах от сайта Parfimo.bg , на който ще намерите разнообразие от козметика и дамски парфюми.Има доста от продуктите на марката, линк към моето олио вижте ТУК , цената му е 19.70лв.

А вие ползвали ли сте продукти на Matrix, имате ли любимци сред тях и какво ви е мнението като цяло?Ако имате желание да споделите, можете да го направите долу в коментарите!Ще ми бъде интересно да прочета още отзиви за марката. ☺☺☺

***
Поздрави, усмиви и до скоро в блога! :)))


*продуктът ми е предоставен за тест от Parfimo.Мнението ми за него е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...