Essence Glow To Go Illuminating Setting Spray Спрей за лице

by - юни 28, 2019


Здравейте!
В днешния пост ще ви разкажа повече за един продукт, който отдавна исках да изпробвам.Става въпрос за фиксиращия спрей на Essence Glow To Go.Той се води "illuminating" или придаващ блясък на лицето, което определено успя да предизвика моето любопитство.Не знам дали съм ви споделяла, но съм голям фен на блясъка в грима.Хайлайтър използвам почти ежедневно, а блестящите сенки определено са ми must have и една идея по-любими от матовите.Изобщо, всичко с блясък е добре дошло в колекцията ми.


Както винаги, започвам с малко стандартна информация, дадена от марката.
Essence Glow To Go Illuminating Setting Spray е спрей за фиксиране на грима с блестящи частици.Придава лъчезарен вид със своите светлоотразяващи пигменти.Изравнява неравностите по кожата.
Начинът на употреба е стандартен, разклаща се и се пръска на около 30см от лицето.



Опаковката на спрея е семпла и удобна.Помпичката не е лоша, успява да разпръсне сравнително добре продукта, но при условие че го държите на около 30см. или по-далече от лицето, както е препоръчано в описанието.Ако го пръскате отблизо ще усетите по-едри капки по кожата, които в последствие трябва да разнесете добре.Също така ми направи впечатление, че спрейчето успява да уцели и дрехите ми, по-точно отпред, около рамената и ръцете.Ето защо една препоръка от мен, обезателно бъдете предпазливи и се покрийте с нещо предварително, за да не останат капки по блузата ви.



Самият продукт вътре е с нежно бял цвят и има розов оттенък.Не е напълно прозрачен, както си мислех първоначално.Надявам се на снимките да личи какво имам предвид, камерата не успя напълно да улови розовият нюанс, който се вижда на светло.





Спреят има доста интензивен "хайлайт" ефект, сякаш сте нанесли блестяща пудра съвсем фино и бих казала равномерно, навсякъде по лицето.На мен лично ми допада как стои, макар че бих предпочела нюансът му да е нещо по-златисто или тип шампанско.По принцип рядко ползвам розов хайлайт, какъвто е при този спрей.Въпреки това съм доволна от блясъка, получава се един цялостен "glow" ефект, а ако искате по-голяма наситеност, може да повторите и да направите няколко впръсквания на лицето.
Като малък минус на спрея мога да определя, че не винаги помпичката му пръска толкова равномерно.На последния кадър съм ви показала, как на места остават по-едри капки блясък.Ето защо се налага да ги поправя като ги разнеса с ръка, гъбка или четка за лице.Както споменах и по-горе, задължително е да се пръска от по-далечно разстояние.



Състав:
AQUA (WATER), GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, ISONONYL ISONONANOATE, MICA, ACRYLATES COPOLYMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TIN OXIDE, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LIMONENE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Относно фиксирането, аз лично не съм забелязала толкова осезаем ефект или по-голяма трайност на грима.По скоро спреят ще ви помогне да премахнете т.наречения "пудрен" ефект на лицето.Имам предвид онова усещане, при което сме нанесли повечко пудра или силно матиращ фондьотен и имаме нужда от една идея свежест и блясък.Също така ако нямате хайлайтър под ръка, този спрей до някъде би могъл да го замести.


Ароматът на спрея Essence Glow To Go не е интензивен, съвсем лек е и не се натрапва по никакъв начин.
Цената му, подобно на повечето продукти от марката, е изгодна - 6.99лв.

В заключение бих обобщила, че ако и вие харесвате блясъка и хайлайт ефекта в грима, мисля че спреят ще ви допадне.В случай, че си търсите силно фиксиращ спрей, който да удължи трайността на грима ви и да го "запечата", то ви съветвам да огледате за друг продукт.Наскоро от Essence промотираха нова серия- You Better Work, включваща фиксиращ спрей, който издържа на силно интензивни активности.Определено бих пробвала и него, понеже нямам такъв в колекцията си.Ако сте го пробвали, може да ми оставите коментар, ще се радвам да прочета отзиви!

***
Това беше всичко от днешното ревю!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
:)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...