Maybelline Super Stay 24h Full Coverage Фондьотен

by - декември 01, 2017


Здравейте, момичета!
Днешният пост ще бъде ревю на новия фондьотен Maybelline Super Stay 24h Full Coverage, който напоследък виждам, че набира популярност.Доста чуждестранни влогъри говорят за него и го тестват, което определено събуди интереса ми.Не, че имах голяма нужда от нов фондьотен :D, но признавам си, в случая блогърското любопитство надделя и си го купих.Освен това съм ползвала дълго време фондьотените на Maybelline и мога да кажа, че ги харесвам.

В блога вече имам ревю на предишния Super Stay 24h, което можете да видите ТУК.В един от магазините твърдяха, че на практика фондьотените са еднакви и само опаковката им е сменена, но аз още с първата проба на тестера разбрах, че при новия фондьотен има лека разлика във формулата.Каква е тя ще разберете по-надолу.Освен нова опаковка, фондьотенът има и по-различно име- Super Stay 24h Full Coverage.


На мен лично тази опаковка ми е много симпатична на вид.Единствен недостатък е, че се цапа по-лесно, понеже е бяла.Помпичката също не е типичната, на която съм свикнала, но всъщност е много удобна и прецизна.



Както споменах вече, новият фондьотен се води Full Coverage или с пълно покритие и обещава трайност до 24 часа.Именно това според мен е разликата с предишния Super Stay 24h -покритието на новия фондьотен е с една идея по-плътноекстурата му е типична за повечето им дълготрайни фондьотени.Кремообразна е, със средно гъста, наподобяваща мус консистенция.Предишните ми фондьотени на Maybelline ( Super Stay 24h и Affinitone 24h) са подобни като действие и ефект, разликата е само, че новият Super Stay24h Full Coverage е малко по-покривен от тях.


Искам да отбележа нещо важно, при този фондьотен изборът на цвят е по-сложен, тъй като нюансите са доста тъмни.Аз определено се затрудних в магазина, даже ходих няколко пъти да пробвам тестери и да се чудя.По принцип си имам един редовен нюанс от фондьотените на Maybelline, който си купувам винаги, това е 21Nude.В случая обаче, този нюанс беше твърде тъмен и веднага го забелязах на суоч.За това след доста колебание си взех 10Ivory, към който изобщо не посягам при други марки.Винаги нюанс, който се казва Ivory ми е светъл.В една стандартна гама, аз съм някъде по-средата, след най-светлото.Кожата ми е с пясъчен/студен подтон.От гамата на Super Stay24h Full Coverage имаше и друг светъл нюанс, който се казваше Cameo, но пък той ми се стори по-розов, за това не го взех.
След моя цвят 10Ivory следват 21Nude Beige и 30Sand.В различни сайтове и Youtube съм виждала, че се предлага и един, още по-светъл цвят, който се казва 03True Ivory.Надявам се, че и у нас ще го има, понеже той би бил подходящ за много бяла кожа.


В крайна сметка, 10Ivory също не ми пасва на 100%, малко тъмен ми идва, не се слива напълно с моята кожа.Леко жълтее също така.Цялата гама не е най-натурално изглеждащата, но това съм го забелязала по-принцип при фондьотените на марката.Например от любимия ми фондьотен Catrice HD Liquid Coverage си имам един нюанс Sand, който ми е просто идеален.



Нанесен на лицето при мен фондьотенът Super Stay 24h Full Coverage има матов и леко "пудрен" завършек.Като цяло не е от фондьотените, които имат естествен финиш.
Вече съм споменавала, но моята кожа е комбинирана към мазна и склонна към образуване на несъвършенства.Когато съм с фондьотена на Maybelline не е задължително да нанасям от любимата си пудра отгоре.Фондьотенът изглежда така, сякаш вече съм нанесла такава, което всъщност ми спестява време.
Нанасянето на Super Stay Full Coverage става много успешно дори и с пръсти.Бързо покрива и се разнася лесно.С четка или гъбка също се получава.
Относно трайността, при мен е добра.Към края на деня се случва да ми се поизтрие около брадичката и на отделни места на Т-зоната.Някои петънца и несъвършенства по-кожата също ми се показват след кратко време.Не бих го определила като най-трайния фондьотен в колекцията си, въпреки че от ръката ми (при суоч) се изми много трудно.Все пак не мога да кажа, че е нетраен, напротив, доволна съм.
От моите впечатления бих препоръчала фондьотена Super Stay24h Full Coverage на хора с по-мазна или комбинирана кожа.На суха кожа според мен е възможно да стои леко "опънато" и неестествено.Самата аз го ползвам отдолу с дневен крем и пак ми идва малко "пудрен" ефектът след него.Не е от типа продукти, след които кожата изглежда "glowing" или блестяща.
Друго важно, което искам да спомена за фондьотена е, че той се "оксидира", тоест съвсем леко изменя цвета си.След като изсъхне става една идея по-тъмен.Всички фондьотени, които съм ползвала от марката са се оксидирали, но не е нещо сериозно, всъщност не личи чак толкова.

Като заключение бих казала, че фондьотенът е сполучлив, заради плътното си покритие, добрата издръжливост и бързото нанасяне.Има си някои малки минуси, които откривам и при другите фондьотени на марката, но те не са причина да спра да си ги взимам, като цяло съм доволна от тях и ги харесвам.
Цената на която купих моя фондьотен е 10.90лв., промоционална е.Редовната мисля, че е около 14.90лв.,но тепърва ще се види къде за колко ще се предлага извън промоцията. :)

***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...