Essence HOLO Rainbow Лак за нокти

by - декември 23, 2017


Здравейте!
Днес ще ви разкажа накратко за един прекрасен лак за нокти, който си взех съвсем наскоро.Става въпрос за холограмният лак на Essence HOLO Rainbow ❤🌈🦄 По-надолу ще видите и една идея за маникюр, който си направих с негова помощ.
Да си призная, имам слабост към такива блестящи лакове.Като се има предвид и предстоящите празници, просто нямаше как да му устоя.Мисля, че това е идеален парти лак, с който много бързо може да се постигне wow ефект!



Аз лично май не съм виждала толкова добър холограмен ефект в лак за нокти.Много блестящ, наситен и плътен.Два пласта са достатъчни, за да покрие ноктите идеално.Освен в основния цвят, частиците изглеждат така, сякаш блестят и във всички цветове на дъгата, от където предполагам идва и името Holo Rainbow. :)
Лакът има добра издръжливост при мен.Отгоре непременно трябва да се мине с безцветен топ лак, понеже без такъв се усещат неравностите от брокатените частици.Освен това по този начин ще удължите трайността на лака и неговата устойчивост.Противно на очакванията ми, този лак съхне много бързо, което също ми допада в него.
Цената на лака е около 6лв.Има няколко различни нюанса, аз лично веднага се влюбих в този с лек синкаво-лилавеещ подтон.Имаше също и с по-розов нюанс на броката.





А това е моята идея за маникюр, която реших да изпробвам.С този лак има много опции и определено може да се експериментира.Дори да го нанесете на всички нокти, пак ще се получи ефектно.За направата на маникюра използвах тези допълнителни материали:


  •  друг любим мой лак на Douglas в нежно розово 
  • безцветен лак на Flormar ( понеже с това разполагах на момента, иначе бих ви препоръчала да ползвате специален топ лак вместо този) 
  •  гъбка.С нея нанасям брокат само на отделни места, в случая на върха на ноктите.Преди да нанесете блестящия, холограмен лак на Essence може да сложите безцветна основа или база под него.Аз направих точно така.Накрая не забравяйте да запечатате всичко с топ лак.
Мисля, че се получи семпло, но ефектно.Най-вече много лесно. :)
А кой е вашият любим празничен лак?Може да ми оставите коментар по-долу! :)))



Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...