Favorites/ Любимци Септември-Октомври 2017/

by - октомври 17, 2017


Здравейте, дами!
Лятото отмина, а аз все още се настройвам на есенна вълна, да си призная обичам топлото време, въпреки че всеки сезон има своята красота.В този пост ще ви разкажа за някои мои любимци, а звездата сред всички тях :D , ще бъде един парфюм от Avon, който тотално ме заплени.❤


Започвам именно с любимия си аромат в момента, който обожавам да използвам и се надявам да не ми омръзне скоро.Става въпрос за My Everything от ТТА серията парфюми на Avon.Ако трябва да го опиша с думи, той е смесица от пепел от рози, сладки акорди пралин и съвсем лек полъх или нотка, типична за серията TTA.Лично аз обожавам такива аромати, които ухаят на сладко, но не ориенталски, а леко цветисти.Бих казала, че на моменти парфюма мирише и на ягоди.Трайността му е добра, особено на косата.Що се отнася до парфюми, аз рядко си харесвам някой чак до такава степен, просто не всичко ми допада.Този определено ме очарова.



Продължавам с палитрата от снимката, която вече съм споменавала в блога, но просто няма как да не я включа в поста с любимци.С риск да се повторя :D сега пак ще говоря за Naked Chocolate на I ❤ Makeup.На този етап тя измести всичките ми палитри, ползвам я ежедневно.Много е подходяща за есенен грим заради цветовете вътре.Голямо разнообразие на кафяви нюанси, които седят прекрасно, особено с едно по-тъмно червило в модерните за есента тонове.Няма да изпадам в подробности и да ви разказвам колко хубаво мирише и колко сладка е опаковката :D, понеже в ревюто ѝ съм описала всички тези детайли.❤

До нея са любимите ми червила за сега, това на Golden Rose, което цяло лято чакаше да го изкарам от шкафа, то е в типичен есенен нюанс.Нюд кафяво, със съвсем лек оранжавеещ подтон.Мъникът до него е мострата на червило от Avon True Color Perfectly Matte, която също съм споменавала ТУК.Формулата на тези червила е доста хубава, наситен пигмент и приятен аромат.Комфортно е за носене.В мноого светло кафяв, нюд нюанс е.Суоч ще видите в миналия Haul пост, за който оставих линк.


Следва ББ кремът Avon True Nutraeffects Matte, оказа се, че много добре си пасва с тена на кожата ми в момента, лесно и бързо се нанася по лицето.В него ми харесва най-вече, че се прелива идеално и не оставя тази нежелана черта между лицето и шията, която издава, че сте с фондьотен/бб крем.Задължително иска фиксиране с пудра, понеже не е съвсем матов като формула.Аз го ползвам в комбинация с друг по-покривен фондьотен на местата, където има нужда.


Дезодорант Rexona Invisible 48h., отдавна не бях си взимала нещо на марката.Тъй като дезодорантите на Garnier ми поомръзнаха след нон-стоп ползване :D, реших да разнообразя.Този на Rexona се справя добре с предпазването, мирише свежо.Ако имате любим аромат от дезодорантите им, можете да ми пишете за да го погледна другия път.

Парфюм Dolce на D&G ползвам предимно през есента и пролетта.Не съм го споменавала в блога доколкото си спомням.В момента ми е за разнообразие и алтернатива на другия ми фаворит My Everyting от Avon.Dolce мирише нежно и деликатно, предимно на различни цветя.Специфичен е като аромат.Женствен и изтънчен, трудно е да се опише, трябва да се усети.


И последно, това е една книга, която определено грабна окото ми, #Шефката или #Girl Boss на София Аморусо.Чета я от време на време, когато искам нещо по-леко и надъхващо.Книгата е прекрасна като визия, съдържанието също е добро.Не е повърхностна книга в никакъв случай, увлекателна е и се чете както се казва на един дъх.Разказва за историята на авторката, която създава и управлява модната компания "Nasty Gal".Комбинация от авобиография и бизнес книга в развлекателен стил, с много съвети за бъдещи #шефки.



Това бяха моите любимци за началото на есента!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...