Haul / Нови продукти Август 2017

by - септември 05, 2017


Здравейте, момичета!
В този пост ще ви покажа няколко нови продукта, които успях да изпробвам през последния месец Август.Някои от тях съм ги закупила още през Юли, но тъй като не успях да ги включа в пост, реших да ви ги покажа заедно накуп с тези от изминалия месец.Тъкмо ще ви разкажа по-обстойните си впечатления!За мен се превърна в нещо като традиция да пробвам достатъчно дълго нещата и тогава да ви ги показвам, а не просто да изброявам лист с покупки.Според мен това е по-полезния вариант на "Haul" постовете.



Започвам с лаковете за нокти.Напоследък съм фен на сините лакове, което е неприсъщо за мен.Всъщност, хем съм вечно на лилаво -розовата вълна, хем обичам и разнообразието :D та ето кое ме доведе до тези нюанси.
Първи е този на Rimmel 60 seconds Super Shine в цвят 915 Forget Me Never.С голям ентусиазъм го купих, но на ноктите стои малко по-тъмно, от колкото ми се иска и от колкото се вижда на шишенцето.В крайна сметка не се спогодихме с нюанса и преминах на по светлия,  който виждате на снимката и за който след малко ще ви разкажа.Исках нещо нежно и пастелно, но не уцелих с този цвят.Иначе формулата ми допада, действително съхне много бързо.За трайността, добра е, не е най-трайния ми лак, но с топ отгоре се търпи.Цената му е малко над 3лв.Ако и вие като мен не можете да чакате дълго да ви изсъхне лака, погледнете 60 Seconds на Rimmel.

Perfect Gel Look пък се превърна в мой тотален фаворит.Нежен и ненатрапчив нюанс синьо, обожавам го.Perfect са стари мои любимци, не знам защо, но ги бях позабравила и отдавна не ги ползвам.Голяма грешка, определено ще се върна към марката, формулата на лака е трайна, съхне много бързо (по-бързо от лаковете ми на Golden Rose).Не боядисва ноктите ми както доста други лакове.Четката му е удобна и широка, лесно се работи с нея.Цената му беше малко над 2лв.

Golden Rose WoW Nail Colour в номер 29 е приятен и нежен цикламен нюанс, напомня ми за орхидея.Тази серия ми е любима, малки сладки опаковки на цена от 1лв., по качество не отстъпва на големите лакове от марката, дори да не кажа, че ги надминава.Траен и устойчив е на ноктите, повече и от тези на Golden Rose в пълен размер.Опаковката е 6мл, странно как, но ми стига за доста време, може би заради плътността на лака, която е идеална и няма нужда от дебели пластове.Тези мъници са ми тотални фаворити и ще продължавам да си ги купувам.


Garnier Fructis Anti Dandruff, шампоан 2в1 против пърхот, обогатен с екстракт от зелен чай, лимонова кора и цинк пиритион.Това май е най-скорошната ми покупка.Garnier са пуснали шампоаните си от Fructis серията в нови опаковки, виждам че имат и лека промяна във формулата.Предишният ми техен шампоан против пърхот ми е любимец, много ефективен, имам пост за него в блога.Този шампоан ми се струва по-различен, пак е ефективен, но малко по-лек, нежен и плодов.Още събирам впечатления, не е лош.По принцип не е подходящ за всекидневна и честа употреба, изсушава косъма ако сложа повече.Аз го ползвам заедно с по-мек, за дължините на косата.

Спрей за коса Loreal Colorista всъщност използвам само от време на време, но пък отдавна чаках Colorista серията да дойде у нас и си го взех с голяма радост.Мисля да му направя подробно ревю, за сега ще споделя, че ефектът от него не е силен.Прилича на лак за коса, но не лепне.Пигментът вътре е слаб по мое мнение и иска доста да се пръска за да се прояви, което не ми се струва никак икономично.Цветът е светло розов и е подходящ за руси и светли тонове на косата.На тъмни коси едва ли ще се забелязва особено.

Сух шампоан Batiste Tropical вече си има самостоятелно ревю, което можете да разгледате ТУК.Ароматът му ми беше странен първоначално, защото само до някъде наподобява кокос.Нанесен на косата обаче ми допада, усеща се приятно и ненатрапчиво.Добър е като действие, друго не съм и очаквала от Batiste. :)


Мицеларна вода Garnier Sensitive Skin също си има самостоятелно ревю ето ТУК.Вече си взех втора опаковка от нея, харесва ми за ежедневна употреба, сваля добре грима на лицето.Аз не я пестя, понеже е на достъпна цена и ми върши работа.Тази опаковка ми е изключително удобна и лека за носене.
Помада за вежди Makeup Revolution е продукт, който дълго исках да пробвам, най-вече от любопитство.Подробното ѝ ревю можете да прочетете ТУК.Не бих казала,че е незаменим продукт, но пък аз нямам толкова рядки вежди и нужда от силно подчертаване.Допада ми като качество, повече за нея ще видите в поста.


Avon Nutraeffects BB Cream Matte според описанието е матиращ ББ крем.Според мен този ефект е доста слабо изразен, по скоро има мек, пудрен ефект, но не изсъхва матово на кожата.За много мазна кожа не съм сигурна дали е добър вариант.Учудващо за мен, ББ кремът е доста траен, подобно на фондьотен.Остава през целия ден на лицето.Аз го запечатвам винаги с пудра, защото това си е задължителна част от грим-рутината ми.Има средна покривност и не подчертава порите.Ползвам го заедно с друг, по-покривен фондьотен или коректор, понеже на места имам несъвършенства.Интересен продукт е като цяло.Моят ББ крем е в по-светлия нюанс - Light, те са общо два.Пасва ми идеално, но смятам, че на някой с по-бял или много светъл подтон кожа този цвят ще дойде тъмен.По принцип в една стандартна гама от нюанси, аз винаги съм по средата, нито светла, нито тъмна кожа, с пясъчен подтон.
С две думи, лека формула, средно покритие и много добра трайност.Количеството е 30мл., сравнително малка опаковка.Има SPF 15.Цената му варира в различните брошури.В момента се предлага на цена от 9.99лв., намален е от редовната.Имайте предвид ако сте с много мазна кожа, че продуктът не е особено матиращ, доста кремообразен се усеща и при нанасяне.



Последна е плоска четка за фондьотен от Avon.Харесва ми, дори повече от колкото очаквах.Изработката ѝ е качествена, четката разнася и прелива продукта много добре.Аз съм свикнала да работя и с такъв тип четки, намирам ги доста полезни за някои продукти, също така са прецизни за определени зони на лицето.Четката е стабилна и здрава, дръжката ѝ е с гумено покритие.Косъмът е изкуствен и много мек.Далееч по- хубав е от този на някои китайски четки, които имам.Цената ѝ също варира в различните брошури, в момента е около 9лв.Заслужава си, според мен е качествена четка и бих я препоръчала на всеки, който харесва и умее да работи с плоските четки за фондьотен.☺

***
Това бяха всички продукти!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...