Empties /Празни опаковки

by - юли 01, 2019


Време е за поредния пост с празни опаковки.Отдавна не е имало такъв в блога, така че се надявам да ви бъде интересно!


Започвам с два фондьотена.
Catrice HD Liquid Coverage, доста популярен продукт, който непрекъснато присъства в моята грим колекция.Разказвала съм ви за него, много го харесвам.Има плътно покритие, матов финиш и идеална трайност на лицето.Харесвам и ароматът му, изобщо всичко.Вече съм се заредила с нова опаковка от него.
Avon True Colour FLAWLESS  е фондьотен, който също ми допадна.Покритието му е по-леко, в сравнение с горния.Бих го определила като средно, но търпи напластяване.На лицето изглежда свежо и естествено.Не е супер траен, но не е и нетраен, отново нещо средно.Това, което ми хареса най-много в него е нюансът, който ми пасва просто идеално.Повече информация за фондьотена можете да прочетете в ревюто му в блога >> ТУК


Следват две любими спирали.
Essence Volume Stylist Curl&Hold вероятно е тоталния ми фаворит за спирала, много ми харесват обема и плътността, които придава.Наситено черна е, много трайна, с прекрасна опаковка.За момента ползвам спирали на Maybelline, но да си призная нямам търпение да се върна на тази или защо не някоя по-нова от Essence.
Essence Lash Princess също е много сполучлива спирала, дава едновременно добър обем и дължина.Малко по-нетрайна е от горната и се рони по-лесно.Въпреки това пак бих я пробвала, но в друга разновидност.


Essence Silky Touch Blush, един хубав и бюджетен руж за около 3-4лв.Има лек блясък и стои добре на лицето.Бих повторила покупката.


Следват две течни червила, за които ви бях споменала във Facebook и Инстаграм страниците на блога.Вървяха като подарък със списание Грация.Марката не е позната за мен, казва се Fabb.Изхвърлям ги пълни, тъй като не са хубави и не смятам да ги използвам.Много химичен и неприятен аромат, формулата също.На тях пише „произведено в Китай“ и предполагам само за какво става въпрос.Изглеждат опасни да си призная и не бих рискувала да ги използвам, а и са напълно некачествени.


Ленти за нос Essence Pure Skin Nose Strips.
Взимала съм ги преди години, така и не успях да ги използвам до край.Помня, че бях ползвала едното пакетче и не останах впечатлена.Изхвърлям ги почти неупотребени.


Perfect Speed Dry бързосъхнещ топ лак.
Харесвам го и още го използвам.Дава добра трайност на лака и действително съхне бързо.
Golden Rose лак за нокти, №32.
Любим нюанс, пазя го за да не забравям номера му, понеже стои прекрасно на ноктите.Идеален е за есенно-зимния период.Хубава формула и трайност.


Lidl Cien Автобронзант-мус.
Не беше лош, но така и не можах да го изразходвам до край.Някак ароматът му, който е типичен за тези продукти, беше твърде силен и натрапчив за моя вкус.Иначе си вършеше добре работата и беше приятен като формула.
Спрей Nivea Sun&Bronze SPF 20.
Любим продукт за слънцезащита.Този е за дните, в които вече имате придобит тен.Лека и приятна консистенция, не мазна формула, охлажда кожата.В момента използвам поредна опаковка от него, само че със SPF 30.
Спрей-олио Garnier Ambre Solare Golden Protect SPF 20.
Харесвам го, предпазва добре.Една идея по-мазно е от горното, но въпреки това тази серия на Garnier ми допада и пак бих си взела от него.


Pantene Pro-V балсам за коса.
Хареса ми и бих си го взела отново.Не омазнява косата, прави я мека, гладка и разплетена.
Avon Advance Techniques Anti Hair Fall шампоан, 400мл.
Поредна опаковка от него.Прави косата чиста и свежа.Съдържа кератин и ментово масло, което почиства добре скалпа от пърхот.Разказвала съм ви за него в блога.
Palmolive Strawberry Touch душ крем.
Прекрасен е, мека формула и уникален аромат.Бих си го взела отново.Препоръчвам го, също така подобните от серията с аромат на ванилия и на шоколад.
Yves Rocher Raspberry Peppermint душ гел.
Приятна, освежаваща миризма на малина и мента.Търся си нов любимец от марката, така че може да ми препоръчате аромат! :)))



Farmona Radical концентрат за укрепване против косопад, с екстракт от полски хвощ.Този продукт не ми допадна особено и го изхвърлям почти пълен.Не подейства добре на скалпа ми, за косопад не бих го препоръчала, някак силен е и не помогна за проблема.Цената му беше около 9.90лв.



Avon Nutra Effects Хидратиращ крем.
Много ми харесва, вече имам нова опаковка от него.Лека формула, хидратира добре и не омазнява кожата.Има нежен аромат.Определено бих го препоръчала, добър бюджетен продукт.

***
Това беше всичко за днес!
Поздрави и усмивки!
:)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...