REFAN Спрей за тяло "Йогурт и бъз" + Парфюмни кърпички

by - юни 07, 2014


Здравейте, момичета!
В днешния пост накратко ще ви запозная с ароматните продукти на Refan, които с удоволствие ползвам в момента - Спрей за тяло " Йогурт и бъз" и Парфюмни кърпички.Всъщност бяха спонтанна покупка, но определено не съжалявам. Идеални са за топлото време, на мен ми допаднаха най - вече заради хубавата и свежа миризма.
Парфюмните кърпички нося в дамската си чанта, единични са, самата кърпичка вътре е обилно напоена и мокра.След употреба кожата остава ухаеща, освежена и почистена.Ароматът се запазва много дълго, все едно сте нанесли лосион за тяло.Любими са ми тези с мирис на бразилски лешник, леко сладникъв, наподобява ванилия, просто божествени са!




Следващите по "любимост" :Д са ми тези с аромат на йогурт и бъз, какъвто е и спреят ми за тяло, за който ще ви разкажа след малко.По скоро миризмата ми прилича на боровинка и малко горски плод.Червените пък не пише точно какви са, но ухаят също леко плодово и свежо.


















Парфюмният спрей за тяло също го нося в чантата си и го ползвам през деня, пръскам го върху кожата, дрехите, косата, изобщо навсякъде, където искам да освежа.Самият аромат ми е толкова приятен, че искам да го усещам постоянно и навсякъде :Д, girly stuff :D☺.Като трайност е доста добър, особено ако съм го напръскала върху косата се задържа доста.Наподобява малко спрейовете за тяло на Avon, но бих казала, че този е доста по издръжлив от тях.
Като количество продуктът е 100мл., мен лично ме задоволява.Цената му беше супер изгодна - около 4.50лв., доколкото си спомням.Определено си струва, след него мисля да изпробвам и останалите аромати от серията, най - вече този с бразилски лешник.Има голямо разнообразие на парфюмни спрейчета като моя, например с Нар и папая, Сладка ванилия, Цвят от японска череша, Rosa Alba, Rosa Damascena и други.Препоръчвам го на всички любители на подобни ароматни изкушения!До сега много рядко съм си купувала нещо на Refan и определено съм доволна от качеството.
А вие какво мислите за продуктите им?Ще се радвам да споделите! ^^



***

Усмивкии! :)))
Dreamgirl

You May Also Like

2 коментара

  1. Охх.. изглежда супер .. Най-вероятно ще се сдобия с нещо такова. Миналата година си купих една парфюмна вода (поне така аз си мисля) номер 6 и ухаеше чудесно. Много симпатична опакова с добра цена и приемлива издръжливост. Нещата им са много добри :)

    ОтговорИзтриване
  2. Заслужава си, цените са съвсем приемливи и нормални! :))

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...